اخبار بازیکامپیوترگوگل استیدیا

تاریخ انتشار اولیه بازی Baldur’s Gate III به تعویق افتاد

همانطور که اسون وینک رئیس استودیوی لارین در ماه ژوئن اعلام کرده بود تلاش بر این بود که بازی Baldur’s Gate 3 برای انتشار اولیه در این ماه (آگوست) بصورت دسترسی اولیه آماده شود. اما متاسفانه به دلیل شیوع ویروس جهانگیر کرونا روند ساخت این بازی کند شد. اسون در ماه ژوئن در مورد روند ساخت بازی اینگونه گفت :

ما هم مثل همه مردم دیگر در جهان – از شیوع این بیماری – لطمه خوردیم با اینحال موفق به پیشرفت زیادی شدیم و باور داریم که می‌توانیم به هدف خود برسیم.

حال با شروع ماه آگوست لارین مجبور شد تا در مورد خوش‌بینی وینک تجدید نظر کند. استودیو لارین در پست توییتر خود اعلام کرد که انتشار اولیه بازی در ماه آگوست رخ نمی‌دهد اما آنها بسیار به هدف خود نزدیک‌اند :

یک خبر خوب و یک خبر بد، – بازی – BG3 در ماه آگوست منتشر نمی‌شود اما به زودی آماده خواهد شد. ما تاریخ عرضه‌ی بازی را به همراه خبرهای بزرگ دیگر در رویداد Panel From Hell به همراه @geoffkeighley، @LarAtLarian و دیگر اعضای تیم لارین اعلام خواهیم کرد. در 18 آگوست آماده باشید.

رویداد The Panel From Hell در روز سه ‌شنبه 28 مرداد (18 آگوست) توسط کانال توییچ لارین و کانال یوتیوب Summer Games Fest  قابل دیدن است. همچنین شمارش معکوس این رویداد در سایت baldursgate3.game شروع شده که نشان می‌دهد آپدیت بزرگی برای بازی Baldur’s Gate 3 در راه است که اطلاعات جدیدی در رابطه با سیستم نبرد و مکانیک مخفی‌کاری آن به ما خواهد داد.

Baldur's Gate 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا