اخبار بازی

توسعه بازی Baldur’s Gate 3 به‌شکل کندتری از قبل دنبال می‌شود

عرضه نسخه Early Access در سال 2020

این روزها بسیاری از توسعه‌دهندگان در نتیجه سختی‌های به‌وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، از راه دور و در منزل خود مشغول کار بر روی بازی‌های مختلف هستند. طبیعتا چنین تغییری منجر به کندتر شدن روند توسعه می‌شود و حال سازندگان بازی Baldur’s Gate 3 در اینباره برای طرفداران توضیحاتی را ارائه داده‌اند.

بازی Baldur's Gate 3

آقای Swen Vincke (مدیر عامل شرکت Larian Studios) اخیرا با New York Times در مورد چالش‌های فعلی که تیم سازنده بالدرز گیت 3 با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند صحبت کرده‌است. او می‌گوید که کدنویس‌ها و طراحان مراحل در چند روز اول توانستند به‌خوبی از خانه‌های خود به توسعه بازی بپردازند، اما از هفته دوم و سوم با مشکلاتی مواجه شدند.

تیم Larian Studios متشکل از 300 نفر در 5 کشور مختلف است. تعدادی از این کارمندان، باید در هنگام توسعه بازی از کودکان خردسال خود مراقبت کنند. در چنین شرایطی، برخی از آن‌ها مجبور هستند در ساعات غیر معمول و حتی محدود تری کار کنند که به‌نظر می‌رسد این مسئله ارتباط‌رسانی با اعضای تیم را دچار اختلال کرده‌است. برخی از استودیوهای کمکی نیز در حالت تعطیلی قرار دارند. تمام این مشکلات، منجر شده که روند توسعه Baldur’s Gate 3 با کندی مواجه شود.

با اینحال، آقای Vincke امیدوار است که به‌زودی راه حل‌هایی برای این مشکلات پیدا شود. او انتظار دارد که مراحل ضبط حرکات بازیگران (Motion Capture) در آینده‌ای نزدیک مجددا شروع شود. همچنین، اعلام شد که نسخه Early Access بازی هنوز برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ریزی شده‌است اما تا به امروز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا