اخبار بازی

مراسم BAFTA استریم خواهد شد

خبری از فرش قرمز نخواهد بود

این روزها خبر لغو و یا تغییر ماهیت بسیاری از مراسم و رویدادها را به دلیل خطرات ناشی از ویروس کرونا در اخبار شنیده ایم. برگزارکنندگان مراسم BAFTA در بیانیه‌ای خبر از استریم کردن این مراسم را داده اند.  قسمتی از این پیام به شرح زیر است :

“سلامتی و حال خوب میهمانان و کارکنان در اولویت اصلی ما قرار دارد. از آنجایی که تماشا حضوری در این برنامه امکان پذیر نیست،  روند اطلاع رسانی ما به نامزدهای جوایز، میهمانان، شرکا و تامین کنندگانمان تغییر خواهد کرد. ساختار جدید که شامل اعلام برندگان جوایز نیز خواهد بود ، به زودی و طی هفته های آینده اطلاعات رسانی خواهد شد.”

 مراسم جوایز BAFTA Game همچنان در روز پنجشنبه، 14 فروردین سال 1399 برگزار خواهد شد. مراسم چشن پر زرق و برق این مراسم قرار بود در تالار Queen Elizabeth شهر لندن برگزار شود.

تا کنون که هنوز سه ماه هم از سال جدید میلادی نگذشته است به دلیل شیوع ویروس کرونا ، شاهد لغو کامل و یا تغییر ساختار برگزاری بسیاری از مراسم و مسابقات( از قبیل مراسم E3 و مسابقات LOL) بوده ایم. در ادامه ی امسال بر طبق آخرین گفته مسئولان شاهد المپیک توکیو خواهیم بود که احتمال تغییر این گفته ها نیز دور از ذهن نخواهد بود. تنها کاری که فعلا میتوانیم انجام دهیم، در قرنطینه صبر کردن است.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا