اخبار بازی

جزئیات فاز سوم بتای بازی Babylon’s Fall اعلام شد، اعمال بهبود در گرافیک و گیم‌پلی

سازندگان بازی Babylon’s Fall ضمن معرفی سومین بتا، اعلام کرده‌اند که بهبودهای مختلفی بر اساس بازخوردهای بازیکنان بر روی بازی اعمال شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Babylon's Fallسومین بتای بازی از تاریخ 15 تا 17 نوامبر (24 تا 26 آبان) در دسترس خواهد بود، اما علاقه‌مندان تنها تا 27 اکتبر (5 آبان) فرصت دارند تا برای حضور در این بتا درخواست دهند. استودیوی PlatinumGames می‌گوید که هدف بتای سوم، آزمایش سرورها با تعداد بازیکنان بالا، عمکرد پلتفرم‌های مختلف و چک کردن سیستم‌های بازی خواهد بود. در کنار پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، این بتای جدید نسخه پلی استیشن 5 را نیز در بر دارد.

در همین حال، سازندگان همچنین جزئیاتی از بهبودهایی که بر روی این بازی اکشن RPG در حال انجام است را نیز منتشر کرده‌اند. پیش از این جلوه‌های بصری Babylon’s Fall مورد انتقاد افراد زیادی قرار گرفته بود و حال تیم سازنده طبق این بازخوردها، تغییراتی را در رنگ‌پردازی بازی ایجاد کرده است. در حالی که استایل نقاشی رنگ روغن که در تریلر E3 2021 دیده بودیم همچنان حفظ شده، اکنون محیط‌ها و اجسام برای شفافیت بهتر، تیزتر از قبل هستند و جزئیات بسیار بیشتری دارند.

در کنار جلوه‌های بصری، مبارزات بازی نیز اصلاحات مختلفی را به‌خود خواهد دید. تغییر سرعت ضربات و حرکات، بازسازی ساختار وصل شدن کمبوها به یکدیگر و اضافه شدن حرکات جدید برای هر سلاح، از جمله بهبودهایی هستند که تیم سازنده با توجه به بازخورد بازیکنان آن‌ها را در بازی اعمال کرده است. همچنین استودیوی پلاتینوم گیمز اعلام کرده که مبارزات بازی را پس از به پایان رسیدن بتای سوم نیز بهبود خواهد داد.

بازی Babylon’s Fall در تاریخ نامشخصی برای PS5 ،PS4 و PC منتشر می‌شود. شما می‌توانید برای حضور در بتای سوم، از طریق این لینک ثبت نام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا