اخبار بازیکامپیوتر

سقوط کردن تعداد بازیکنان همزمان بازی Babylon’s Fall به عدد یک

طبق آن چیزی که SteamCharts به ما نشان می‌دهد، در روز سه‌شنبه هفته گذشته تنها یک بازیکن بر روی استیم مشغول تجربه بازی Babylon’s Fall بوده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

این عدد حیرت‌انگیز در حالی به دست آمده که تنها دو ماه از عرضه بازی می‌گذرد. در طول هفته گذشته، عنوان Babylon’s Fall تنها موفق شده تا 77 بازیکن همزمان را بر روی رایانه‌های شخصی جذب کند و این عدد در مقطعی از روز چهارشنبه، به 1 رسیده است. همچنین در طول 30 روز گذشته، به‌طور میانگین 64 بازیکن به‌صورت همزمان به تجربه این عنوان لایو سرویس هک اند اسلش پرداخته‌اند. البته که آماری از بازیکنان نسخه کنسولی بازی بر روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس نیست.

بازیکنان هم‌زمان بازی Babylon's Fall

برای مقایسه، دیگر عنوان شکست خورده شرکت Square Enix یعنی بازی Marvel’s Avengers، در یک ماه اخیر به‌طور میانگین 276 بازیکن همزمان بر روی استیم داشته که این موضوع به‌خوبی وضعیت نامناسب Babylon’s Fall را به ما نشان می‌دهد. همچنین این میزان برای Outriders، دیگر عنوان آنلاین اسکوئر اینکس، برابر با 862 بازیکن بوده است.

به‌دنبال عرضه Babylon’s Fall در مارچ امسال، این عنوان بر روی متاکریتیک بدترین بازی سال و همچنین با اختلافی زیاد، بدترین بازی منتشر شده بر روی PS5 لقب گرفت. استودیوی PlatiniumGames در روزهای ابتدایی عرضه اصرار داشت که آینده این عنوان در خطر نیست و تیم سازنده برنامه‌ای برای کاهش اندازه و مقیاس پروژه خود ندارد. سازندگان همچنین در آن زمان از پایان یافتن مراحل ساخت محتویات فصل دوم و همچنین آغاز کار بر روی فصل سوم بازی خبر داده بودند، اما با توجه به وضعیت فعلی، نمی‌توان آینده امیدوارکننده‌ای را برای Babylon’s Fall متصور شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا