اخبار بازیپلی استیشن 4کامپیوتر

لیست شدن بتای محدود بازی Babylon’s Fall در دیتابیس استیم

اخیرا بدون هیچگونه اعلام قبلیه، یک بتای محدود برای بازی Babylon’s Fall لیست شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Babylon’s Fall

عنوان Babylon’s Fall را به‌یاد دارید؟ این بازی اکشن ادونچر مرموز ابتدا حدود سه سال پیش و در جریان کنفرانس E3 2018 شرکت Square Enix رونمایی شده بود. پس از آن، در اواخر سال 2019 طی یکی از قسمت‌های State of Play، پلاتینوم گیمز بخش‌های اندکی از گیمپلی بازی را نمایش داده بود و این تنها چیزی است که طی سه سال اخیر از این عنوان دیده‌ایم.

حال یک تست بتای محدود در SteamDB دیده شده که ممکن است به منتشر شدن اخبار بیشتری از ساخته جدید استودیوی PlatinumGames اشاره داشته باشد. تاریخ ثبت شدن صفحه تست بتا 1 ژوئن یعنی همین دیروز است. با توجه به نزدیک بودن به E3 و تأیید شدن حضور اسکوئر اینکس، احتمال دارد که اطلاعات بتای محدود در طول روزهای آینده رسما اعلام شود.

سازندگان در نظر داشتند تا در تابستان سال 2020 اطلاعات بیشتری را از بازی منتشر کنند، اما این اتفاق رخ نداد و به احتمال زیاد شیوع بیماری کوید-19 بر روی توسعه این عنوان نیز تأثیرگذار بوده است. البته در ماه جولای 2020، سازندگان اعلام کرده بودند که روند توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود.

در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد معرفی شده برای بازی Babylon’s Fall رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 هستند، اما با توجه به آغاز شدن نسل جدید، ممکن است کنسول PS5 نیز به این لیست اضافه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا