اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

بازی Avowed دارای چند پایان مختلف خواهد بود

کارگردان جدیدترین بازی انحصاری ایکس باکس، یعنی عنوان Avowed، به تازگی در طی یک مصاحبه درمورد پایان‌بندی چندگانه این اثر صحبت کرده است.

بازی موردانتظار Avowed که اخیرا در رویداد Xbox Developer Direct به نمایش گذاشته شد، نگاهی جدید از بازی بزرگ بعدی استودیو Obsidian به ما داد؛ این نمایش دارای جلوه‌های بصری چشمگیر، مبارزات همه‌جانبه، شخصیت‌های مختلف و دنیایی پر از فرصت برای کاوش کردن را به ما نشان داد.

در مصاحبه اخیر کری پاتل (کارگردان بازی Avowed) با رسانه IGN، او درباره پایان‌های متعدد در بازی صحبت کرد و گفت: «منظورم این است که این یک بازی از Obsidian است. اگر چند پایان متفاوت نداشت باید تعجب کرد! برخی کارهایی که شما در بازی می‌کنید نتایج شگفت‌انگیز، اما قابل باوری را درپی دارند؛ اگر قرار بود همه چیز دقیقا همانطور که انتظار دارید پیش برود، ممکن بود (بازی) کمی خسته‌کننده بشود.»

هنوز چیزهای زیادی راجع به Avowed نمی‌دانیم، مثل اینکه نقشه بازی چقدر بزرگ خواهد بود، مدت زمان کامل کردن آن چقدر خواهد بود، و اینکه چند پایان مختلف برایش وجود خواهد داشت؛ مواردی که البته در طول زمان، به جوابشان پی خواهیم برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا