اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

اطلاعات جدیدی از بازی Avowed لو رفت

در حالی که سازندگان بازی Avowed پس از معرفی اولیه اطلاعات چندانی از عنوان در دست ساخت خود به اشتراک نگذاشته‌اند، اخیرا گزارشی منتشر شده که جزئیات مختلفی را از ساخته جدید استودیوی آبسیدین در بر دارد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Avowed

این گزارش توسط جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال منتشر شده است. او که موفق شده بخش‌هایی از Avowed را تماشا کند، عنوان کرده که بسیاری از مکانیزم‌ها و هسته گیم‌پلی پیاده‌سازی شده‌اند و تیم سازنده احتمالا به‌زودی به یک ورژن قابل بازی اولیه خواهد رسید. کوردن همچنین می‌گوید که این عنوان RPG اول شخص با انجین مشابه اما ارتقا یافته بازی The Outer Worlds توسعه می‌یابد.

بازی شامل چندین کلاس مختلف بوده و همانند اسکایریم، دارای سیستمی است که به شما اجازه می‌دهد با دو دست سلاح‌های خود را حمل کنید. شما می‌توانید دو سلاح مشابه مانند خنجر و کمان را در دست بگیرید، از ترکیب شمشیر و جادو استفاده کنید و یا به‌طور کامل و با هر دو دست از جادو بهره ببرید.

همان‌طور که از قبل تأیید شده بود، بازی Avowed در دنیای Pillars of Eternity جریان دارد؛ بنابراین طرفداران می‌توانند انتظار بازگشت المان‌های مشابهی را داشته باشند. اسپل‌هایی مانند Jolting Touch که می‌تواند دشمنان را با صاعقه به آتش بکشاند، برخی از این المان‌ها هستند. همچنین به‌نظر می‌رسد قرار دادن جادو بر روی شمشیرها نیز ویژگی‌های برجسته بازی باشد. موجوداتی مانند Xaurips که طرفداران Pillars of Eternity با آن آشنا هستند نیز در کنار تهدیدهای بزرگ‌تر و خطرناک‌تر باز می‌گردند.

جز کوردن در گزارش خود گفته که اگر The Outer Worlds را برداشت استودیوی Obsidian Entertainment از یک بازی با استایل Fallout بدانیم، Avowed بدون شک برداشت این استودیو از سری The Elder Scrolls است. البته که با این وجود، تفاوت‌های واضحی نیز در میان آن‌ها وجود دارد. در مقایسه با Oblivion و Skyrim، بازی Avowed ظاهر رنگارنگ‌تری دارد که بیشتر یادآور The Outer Worlds است. این موضوع شاید برای طرفداران کمی غافلگیر‌کننده باشد، چرا که تریلر معرفی بازی فضای تاریکی را به تصویر می‌کشید.

در نهایت باید اشاره کرد که محتوای دیده شده توسط جز کوردن، در مرحله پری-آلفا بوده، بنابراین ممکن است توسعه‌دهندگان در بخش‌های مختلفی تغییرات را اعمال کنند. طبق این گزارش، هر چند ممکن است رویداد The Game Awards امسال برای نمایش جدید بازی کمی زود باشد، اما شانس بالایی وجود دارد که Avowed تا زمان برگزاری E3 2022 به مرحله قابل بازی برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا