اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

بازی Avowed در پاییز 2024 منتشر می‌شود

استودیوی آبسیدین در جریان رویداد Developer_Direct اخیر، جدیدترین جزئیات از گیم‌پلی بازی Avowed و همچنین بازه زمانی عرضه آن را اعلام کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Avowed

جدیدترین ساخته استودیوی Obsidian Entertainment بازیکنان را در نقش فرستاده امپراتوری Aedyr قرار می‌دهد؛ کسی که پا به «سرزمین زنده‌ها» گذاشته تا یک طاعون جادویی و کشنده را مورد بررسی و تحقیق قرار دهد.

به عنوان یک بازی اکشن RGP، مبارزات یکی از ویژگی‌های اصلی گیم‌پلی Avowed به‌شمار می‌رود. بازیکنان قادر خواهند بود تا از شمشیر، اسلحه، سپر یا چوب‌های جادوگری استفاده و همچنین آزادانه بین آن‌ها سوئیچ کنند. سازندگان تأکید زیادی بر روی آزادی عمل دارند همانطور که می‌شد حدس زد، انتخاب‌های کلیدی بازیکنان در شکل‌گیری داستان نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد.

بازی Avowed یک عنوان تماما اپن ورلد نیست و مشابه با The Outer Worlds، دیگر ساخته آبسیدین، از چندین منطقه کوچک‌تر تشکیل شده است. در حالی که این عنوان موردانتظار قبلا برای سال 2024 تأیید شده بود، اکنون می‌دانیم که آبسیدین و مایکروسافت قصد دارند تا Avowed را در پاییز آینده به دست کاربران رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس|اس و سرویس گیم پس برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا