اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

آیا بازی Avowed دارای بخش آنلاین خواهد بود؟

آگهی شغلی جدیدی که توسط استودیو Obsidian منتشر شده، به وجود بخش آنلاین در یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ در حال تولید توسط این کمپانی اشاره می‌کند. آیا این عنوان نقش‌آفرینی، همان بازی Avowed است؟ با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Avowed

با اینکه در حال حاضر اطلاعات زیادی از Avowed منتشر نشده، اما معرفی این بازی با خوشحالی طرفداران سبک RPG همراه بود. اخیرا رؤیت شدن چند آگهی شغلی باعث شده تا طرفداران اطلاعات تازه‌ای را در مورد این بازی کسب کنند. این آگهی‌های شغلی موارد مختلفی مانند طراح مبارزات و برنامه نویس هوش مصنوعی را در بر می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد در برخی از این آگهی‌ها تعدادی از المان‌های بازی که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند، اشاره شده‌است. برای مثال در بخش مربوط به انیماتور مبارزات نوشته شده استودیوی آبدسیدین به‌دنبال شخصی است که تجربه کار بر روی مبارزات نزدیک در عناوین اول شخص و سوم شخص را داشته‌باشد. همچنین بخش دیگری از این آگهی‌ها، به وجود سیستم انتخاب دیالوگ‌ها اشاره دارد.

اما شاید جالب‌ترین بخش این آگهی‌ها، اشاره شدن به وجود بخش آنلاین و قابلیت کراس پلتفرم باشد. البته این اولین باری نیست که چنین ویژگی‌هایی در آگهی‌های شغلی Obsidian دیده می‌شود؛ چرا که پیش‌تر نیز PC Gamer در سپتامبر سال گذشته موفق شده بود اطلاعات مشابهی را استخراج کند.

در پایان این نکته قابل ذکر است که هیچکدام از این آگهی‌ها به‌طور دقیق به اسم Avowed اشاره نمی‌کنند و مشخص نیست که مربوط به چه عنوانی هستند. بازی Avowed در تاریخ نامعلومی بر روی رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا