اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

تعداد بازیکنان نسخه‌ رایانه‌ای Marvel’s Avengers به زیر 1000 نفر رسید

گفته می شود که مشکلات گروه‌بندی در بازی Marvel’s Avengers با کاهش تعداد بازیکنان در حال افزایش است و سرویس آنلاین نسخه رایانه‌ای بازی تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته است.

Marvel's Avengers 3

پنج روز پس از انتشار این عنوان در 4 سپتامبر، استودیوی سازنده‌ی آن کریستال داینامیکس گفت که در تلاش است تا مشکلات گروه‌بندی را برطرف کند و کیفیت آن را ارتقاء دهد.

برخی از این موارد در اولین پچ منتشر شده (نسخه 1.3.0) که پس از انتشار بازی در تاریخ 18 سپتامبر منتشر شد، رفع شده است. کریستال داینامیکس ادعا کرد که این پچ به 1000 مورد از مشکلات بازیکنان در دو هفته پس از انتشار بازی را رفع کرده است، از جمله رفع اشکال های مختلف برای مد چند‌نفره و سیستم های گروه‌بندی.

اما طبق گفته بازیکنان در انجمن های استیم، مسائل مربوط به گروه‌بندی همچنان باعث ناراحتی آن‌ها در طول بازی می شود. گزارش شده است که برخی از کاربران 30 دقیقه منتظر مانده‌اند تا بازی آن‌ها را در یک مسابقه کو-‌آپ قرار دهد که خود نیازمند این است که هر بازیکن هنگام بازی تیمی، شخصیت متفاوتی را انتخاب کند.

این مشکل به دلیل کاهش تعداد بازیکنان ظاهراً در حال افزایش است. طبق چارت‌های استیم، بازی Avenge برای دومین روز متوالی در روز پنجشنبه بطور همزمان کمتر از 1000 بازیکن داشته است. ( این رقم در زمان انتشار 1،613 نفر بوده است). حتی بر روی کنسول‌ها، از زمان آغاز بازی در ماه سپتامبر، یافتن بازیکنان دیگر برای گروه‌بندی دشوارتر شده است.

اسکات آموس، رئیس استودیوی کریستال داینامیکس در بیانیه ای که روز پنجشنبه (از طریق سایت کوتاکو منتشر شد) گفت که استودیوی سازنده در حال گوش دادن به نگرانی ها و پیشنهادات بازیکنان خود است و تأکید کرد که اطمینان دارد که تعداد مخاطبان آنها افزایش خواهد یافت.

آموس تعدادی از ویژگی‌های که قرار است به بازی Avengers افزوده شود را ذکر کرد ، از جمله انواع ماموریت های جدید، پایگاه‌های جدید و شخصیت های جدید از جمله کیت بیشپ و کلینت بارتون. وی در این باره گفت:

ما هر روز در تلاش هستیم تا بهترین بازی ممکن را برای جامعه‌ی –طرفدارن- خود بسازیم. ما یک تیم عالی مدیریت اجتماعی در کریستال داینامیکس و اسکوئر انیکس داریم که همه نگرانی ها، پیشنهادات و بازخورد شما را روزانه به تیم سازنده می رسانند.

ما – به بازخورد شما – گوش می‌کنیم ، ما در حال اصلاح و ارتقا بازی در سریعترین زمان ممکن هستیم تا Marvel’s Avengers را به بازی که همه آرزو داریم تبدیل کنیم.

به همین ترتیب، ما چندین محتوای جدید را در هفته‌های آینده منتشر خواهیم کرد از جمله: یک نوع ماموریت زون جنگی کاملاً جدید به نام به نام Tachyon Rift، یک پایگاه جدید که نقطه عطفی برای ماموریت‌های داستانی جدید در آینده است و آزمایشگاه شبیه سازی AIM، که به یک گروه هماهنگ متشکل از چهار بازیکن نیاز دارد تا با اتمام آن جوایز جدیدی را به دست می‌آورند.

علاوه بر این، آموس گفت که هر یک از این به روزرسانی‌ها بازی را تنظیم و اشکالات آن را رفع می‌کنند. وی گفت که دو شخصیت جدید قابل بازی نیز در آینده‌ی نزدیک به این عنوان اضافه می‌شوند.

در آخر آموس گفت ، کریستال داینامیکس به مشکلات و بالانس کلی بازی ، از جمله توزیع لوت و کیفیت خصوصیات، خواهد پرداخت.

ما اطمینان داریم که با اضافه کردن محتوای جدید و هیجان انگیز به بازی و تمرکز بر بهبود بازی، شاهد بازگشت بازیکنان رایانه شخصی (و همچنین بازیکنان ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 به بازی خواهیم بود).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا