اخبار بازی

استودیوی «Avalanche» ظاهرا برای ساخت یک بازی جدید برای «PS5» و کنسول نسل آینده «Xbox» استخدام می‌کند

به تازگی استودیوی «Avalanche» که بیشتر بخاطر ساخت سری بازی «Just Cause» شناخته می‌شود، لیست شغلی منتشر کرده که در پی ساخت یک بازی برای کنسول‌های نسل حاضر و کنسول‌های نسل بعد است.

PS5با توجه به لیست شغلی، آنها به دنبال یک کارگردان فنی و برنامه نویس ارشد برای بخش چند نفره هستند. هیچ اطلاعات دیگری از این بازی در حال ساخت منتشر نشده است. به هر حال ممکن است ادامه‌ای برای بازیJust Cause یا حتی «Mad Max» باشد یا شاید هم کاملا با یک عنوان جدید روبرو هستیم.

توضیحاتی در مورد شغل‌ها ارائه شده که قابل توجه هستند: «این یک فرصت فوق‌العاده برای داوطلبان است؛ کسانی که می‌خواهند به عنوان سازنده و نقش رهبری در یک تیم کوچک داشته باشند که در حال توسعه نسل بعد تجربه بخش چند‌نفره است. اگر شما شخصی هستید که دوست دارید به چالش کشیده شوید و تحریک شوید در یک محیط بلندپروازانه و با استعداد، این جایگاه کاملا مناسب شماست. استودیو Avalanche در حال کار بروی پلتفرم‌های نسل حاضر و آینده است.»

لیست شغلی برای برنامه نویس ارشد همچنین می‌گوید که استودیو به دنبال شخصی است که کمک کند برای بهتر کردن «نسل بعد open world/sanbox موتور چند نفره».

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا