اخبار بازی

Avalanche آماده برای نسل بعد

Avalanche Studio سازنده سوئدی در مصاحبه‌ای با Eurogamer اعلام کرد Just Cause برای کنسول‌های PS4 و Xbox بعدی عالی و کامل است.

طبق شایعه‌های منتشر شده، قسمت سوم این بازی یکی از عناوین در دست ساخت استودیو Avalanche است که در سال‌های 2013 و 2014 عرضه خواهد شد. اگر Just Cause 3 یک بازی برای نسل بعد باشد و با توجه به احتمال عرضه کنسول‌ها در کریسمس 2013 می‌توان گفت این بازی یک لانچ برای کنسول‌های نسل بعد خواهد بود.

رییس استودیو Avalanche  آقای Christofer Sundberg بیان کرد: "یک دلبستگی بسیار قوی نسبت به این بازی برای من و تیم طراح این بازی وجود دارد، پس واضح است که ما آینده بسیار روشنی برای این بازی ببینیم. در این روزها، زمانی که هر کس برای به دست آوردن پول تلاش و تقلا می‌کند، فکر و اندیشه من این است که عنوان Just Cause یک بازی عالی و کامل برای کنسول‌های نسل بعد خواهد بود."

Avalanche دارای پروژه‌های متعددی در استودیوهای مختلف است. آن‌ها در حال استخدام نیروهای بیشتر برای توسعه عملکرد استودیوهای Stockholm و New York هستند تا بر روی عناوین کنسول‌های حاضر و نسل بعد کار کنند. یکی از این عناوین قبل از E3 امسال معرفی خواهد شد.

آقای Sundberg اضافه کرد: "همانطور که قبلا گفتیم آن‌ها دو مجوز بزرگ و بسیار جالب هستند که ما آن‌ها را برای کار انتخاب کرده‌ایم،  زیرا آن‌ها به ما اجازه می‌دهند تا دو تجربه open-world/sandbox جدید خلق کنیم."

قسمت دوم این بازی به صورت قابل ملاحضه‌ای از سوی Eurogamer تحسین شد و نمره 8 از 10 را از این سایت ازآن خود کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا