اخبار بازی

بازگشت کارگردان روایی مجموعه Assassin’s Creed به یوبیسافت

داربی مک‌دویت که سال گذشته از شرکت Ubisoft جدا شده بود، اکنون مجددا به این کمپانی بازگشته تا بر روی سری Assassin’s Creed کار کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی بازی Assassin's Creed

مدت زیادی است که مجموعه Assassin’s Creed برای یوبیسافت، به یکی از اصلی‌ترین ستون‌های این شرکت در زمینه عرضه بازی‌های جدید تبدیل شده است. به‌نظر می‌رسد آینده سری با عرضه عنوان Infinite که گفته شده یک بازی لایو سرویس است، تغییرات بزرگی را به‌خود خواهد دید. اما به‌تازگی مشخص شده فارغ از آنچه که در انتظار این مجموعه است، یک چهره آشنا به جمع سازندگان بازی بازگشته.

داربی مک‌دویت، کارگردان روایی و نویسنده ارشد مجموعه Assassin’s Creed از طری رسانه VGC تأیید کرده که بعد از 7 ماه جدایی، به یوبیسافت بازگشته تا مجددا بر روی این فرنچایز مشغول کار شود. سابقه مک‌دویت در خلق داستان نسخه‌های مختلف مجموعه به بازی Assassin’s Creed Revelations باز می‌گردد و از او به عنوان یکی از او به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی در روایت بازی‌های این سری پرفروش، یاد می‌شود.

در حال حاضر اعلام نشده که مک‌دویت در خلق بازی بعدی Assassin’s Creed چه نقشی را ایفا خواهد کرد، اما به احتمال زیاد همانند سال‌های گذشته، او در جنبه‌های داستانی بازی دخیل خواهد بود. البته شایان ذکر است که طبق گزارشات و شنیده‌ها، بازی Assassin’s Creed Infinity حداقل تا سال 2024 عرضه نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا