اخبار بازی

نقشه بازی Assassin’s Creed Valhalla کمی بزرگ‌تر از Odyssey خواهد بود

اخیرا تهیه‌کننده بازی Assassin’s Creed Valhalla در خصوص مقیاس نقشه این بازی صحبت‌هایی داشته که طبق آن، به‌نظر می‌رسد با جهان بزرگی روبرو هستیم.

بازی Assassin's Creed Valhalla

نسخه‌های مختلف سری Assassin’s Creed از لحاظ گسترش وسعت نقشه، همیشه رو به جلو بوده و به همین دلیل بسیاری معتقدند که جهان بازی Assassin’s Creed Odyssey بیش از حد بزرگ است. پس از معرفی نسخه جدید آساسینز کرید، آقای Malek Teffaha (مدیر ارتباطات بخش خاورمیانه شرکت Ubisoft) عنوان کرده‌بود که سازندگان انتقادات را شنیده‌اند و Valhalla دارای بزرگ‌ترین نقشه کل سری نیست. اما حالا نه‌تنها توئیت او پاک شده، بلکه صحبت‌های تهیه‌کننده بازی نیز گفته‌های او را نقض می‌کند.

آقای Julien Laferrière (تهیه‌کننده بازی) در مصاحبه جدیدی با یوتیوبر و ژورنالیست مشهور فرانسوی معروف یعنی Julien Chièze، عنوان کرده که در واقع نقشه بازی Assassin’s Creed Valhalla تاحدودی بزرگ‌تر از Odyssey خواهد بود:

“از لحاظ بزرگی، احتمالا جهان Valhalla مقداری بزرگ‌تر از Odyssey است. در حال حاضر اعداد و ارقام دقیقی در اختیار ندارم، اما ما در کنار کشور انگلیس، بخش بزرگی از کشور نروژ را هم خلق کرده‌ایم. مناطق مخفی مختلفی نیز وجود دارند که بخشی از جهان بازی را تشکیل می‌دهند؛ اما امروز نمی‌توانم در مورد آن‌ها صحبت کنم. بنابراین Valhalla بازی کوچکی نیست، بلکه با عنوانی روبرو هستیم که مشخصا جا‌ه‌طلبانه است و ساعات زیادی از گیمپلی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.”

البته این نکته نیز قابل ذکر است که بخش بزرگی از نقشه Odyssey را آب‌ها تشکیل می‌دادند. باید دید که در جدیدترین نسخه سری Assassin’s Creed نیز طراحی محیط به همین روال خواهد بود یا خیر. یوبیسافت وعده انتشار تریلر و اطلاعات مفصلی را از عناوین در دست ساخت خود در روز 12 جولای داده و انتظار می‌رود AC: Valhalla نیز در میان این عناوین باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا