اخبار بازی

واکنش کارگردان روایی Assassin’s Creed Valhalla به شایعات پیرامون شخصیت مذکر و مؤنث داستان

اخیرا کارگردان روایی بازی Assassin’s Creed Valhalla به شایعات پیرامون انتخاب شخصیت مذکر و مؤنث داستان واکنش نشان داده و آن‌ها را رد کرده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Assassin's Creed Valhalla

اگر اخبار و شایعات چند وقت اخیر شرکت Ubisoft را دنبال کرده‌اید، حتما می‌دانید که اتهامات مختلفی به تعدادی از مدیران این شرکت وارد شده که برخی از آن‌ها در حال حاضر از یوبیسافت خارج شده‌اند. همچنین گزارشاتی به‌گوش می‌رسید که طبق آن، افراد مقام‌دار این شرکت در داستان و تصمیمات خالقین اساسینز کرید اوریجینز، سیندیکیت و اودیسه دست برده‌اند.

به‌نظر می‌رسد اعضای ارشد یوبیسافت در عناوین نامبرده، به اصرار سعی کرده‌اند تا شخصیت‌های مذکر را به داستان اضافه کنند؛ حتی اگر خالقین اثر برای داستان خود تنها شخصیت مؤنث را در نظر داشتند. زمزمه‌هایی از تکرار شدن این سناریو در جدید ترین نسخه Assassin’s Creed نیز به‌گوش می‌رسید، اما کارگردان روایی بازی این موضوع را رد می‌کند.

آقای Darby McDevitt در ردیت رسمی بازی در واکنش به این موضوع نوشت: “برای یکبار می‌گویم، این موضوع به‌طور کامل صحت ندارد.” به گفته او، سازندگان از همان ابتدا تصمیم گرفته‌اند که انتخاب مؤنث یا مذکر بودن شخصیت اصلی بر عهده بازیکنان باشد. او همچنین عنوان کرد پس از تجربه کردن بازی متوجه خواهید شد که سازندگان در لحظات آخر ورژن مذکر را به بازی اضافه نکرده‌اند.

“مشخصا نکات بیشتری در این خصوص وجود دارد، اما پرداختن به جزئیات عمیق‌تر اسرار مهمی را از بازی اسپویل خواهد کرد. ولی این را بدانید که ما ساخت ACV را در حالی شروع کردیم که می‌دانستیم یوبیسافت قابلیت انتخاب شخصیت را به بازیکنان می‌دهد. ما سخت تلاش کرده‌ایم تا مطمئن شویم این موضوع به داستان و روایت ما وفادار خواهد ماند.”

در هر صورت، بازی Assassin’s Creed Valhalla در پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و بازیکنان می‌توانند جنسیت شخصیت خود را در ابتدا و در طول بازی انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”king of north, post: 4826825, member: 78118″]

    ب نظرتون اگه جنسیت گرالتم دوگانه بود ، روایت روابط عاطفیش و حواشی که بین تریس و ینفر بود بازم اینقدر جذاب بود ؟

    [/QUOTE]
    از برخی جهات می‌تونست حتی جذاب‌تر هم باشه.
    کلی عرض کردم.

  2. [QUOTE=”king of north, post: 4826825, member: 78118″]
    خب که چی الان؟
    اساسین مونث چرا اصلا ؟ فقط مذکر بذارن که بهتره . هم انیمیشنا اختصاصی تر میتونه باشه و هم شاهد داستان سرایی بهتر و عمیق تر هستیم .
    به نظرم وقتی جنسیت کارکتر دست خودت باشه یعنی عمق کم تر و فقدان پیچیدگیهای داستانی و عاطفی .
    ب نظرتون اگه جنسیت گرالتم دوگانه بود ، روایت روابط عاطفیش و حواشی که بین تریس و ینفر بود بازم اینقدر جذاب بود ؟
    من نمیدونم چرا همیشه چهاتا گاو رو میذارن واسه این چیزا تصمیم گیری کنن که آخرش وقتی کار از کار گذشته اینجوری به غلط کردن بیوفتن
    خود کارگردان دیگه به چه زبونی بگه انتخاب جنسیت دست ما نبود و سیاست کثیف یوبیسافتیه
    [/QUOTE]
    بین ویچر و اساسینز یه فرق هست اونم اینه که سی دی پراجکت سر شخصیت پردازی کاراکتر هاش وقت میزاره و یه داستان شاهکار تحویلمون میده ولی یوبیسافت صرفا میاد یه انتخاب جنسیت به بازیاش اضافه میکنه تا بازی بیشتر بفروشه،این وسط یا اصلا رو شخصیت پردازی کرکتر هاش کار نمیکنه یا یه شخصیت داستانش خیلی خوب میشه اون یکی افتضاح.

  3. البته همین که هنوز هیچی در مورد AC:O نگفتن کامل این موضوع رو میرسونه که اون بازی کلا رو محوریت کاساندرا ساخته شده بود :-”

    یعنی واقعا خاک بر سرشون
    به شخصه اساسینز کرید با شخصیت اصلی مونث رو به آش شله قلم کار فعلی ترجیح می دادم. موندگارتر هم می شد خود شخصیت.

  4. [QUOTE=”veryhigh, post: 4826807, member: 31605″]
    ببین کار رو به کجا رسوندن که سازنده های بازی باید بیان بگن بخدا شخصیت مذکر رو بزور نیوردیم 😐 فکر کنم کم کم دیگه واسه فوتبال هم میگن مردا چرا حضور دارن ؟! 😐

    پ.ن: یعنی این جو مسمومی که اول هالیوود الان هم گریبان صنعت گیم رو گرفته دیگه داره حال به هم زن میشه
    [/QUOTE]
    ربطی به این قضایا نداره قضیه بر میگرده به مدیرای یوبی که گفتن شخصیت زن تو صنعت گیمینگ نمیفروشه (LOL لارا کرافت سلام میرسونه) توی اوریجین قرار بود بایک بمیره بازی بیوفته دست زنش که با این تصمیم مخالفت میشه تو ادیسی هم قرار بوده کاساندرا تک شخصیتی باشه که ظاهرا دوباره مدیریت دخالت کرده قشنگ اینجا میشه فهمید چرا یوبیسافت به این روز افتاده همه چیز رو یـ مشت عدد و چک لیست میبینه که باید کامل همشون رو تیک بزنه تا بتونه تا خرخره بازیش رو بفروشه سر این قضیه زن ها نمیفروشن اشتباه کرده بعد که فهمیده نه مثل اینکه فرقی نداره شیر دوش رو بسته به سیستم کرکتر انتخابی زن/مرد اینجوری به بهونه RPG کردن دوتا مارکت مرد پسند و زن پسند بازی رو داره میدوشه این وسط هم فن ها آرزو به دل یـ شخصیت به یاد موندنی موندن

  5. ببین کار رو به کجا رسوندن که سازنده های بازی باید بیان بگن بخدا شخصیت مذکر رو بزور نیوردیم 😐 فکر کنم کم کم دیگه واسه فوتبال هم میگن مردا چرا حضور دارن ؟! 😐

    پ.ن: یعنی این جو مسمومی که اول هالیوود الان هم گریبان صنعت گیم رو گرفته دیگه داره حال به هم زن میشه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا