اخبار بازی

نسخه فیزیکی مینی گیم Orlog از عنوان Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد

یوبی‌سافت رسما اعلام کرده است که نسخه فیزیکی مینی گیم Orlog از جدیدترین قسمت سری Assassin’s Creed را سال آینده عرضه خواهد کرد.

assassins-creed-valhalla-orlog

اگر در بازی Assassin’s Creed Valhalla از کشتار و خشونت خسته شده‌اید، چندین مینی گیم متنوع برای شما تدارک دیده شده است. یکی از این مینی گیم‌ها Orlog نام دارد که بیشتر از بقیه محبوبیت پیدا کرده است و در سال 2021 نسخه‌ی فیزیکی آن در دسترس قرار خواهد گرفت. اطلاعات زیادی درباره نسخه فیزیکی Orlog منتشر نشده است اما اینطور که به نظر میرسد شرکت یوبی‌سافت با همکاری Pure Arts این بازی را منتشر خواهد کرد. شرکت Pure Arts در زمینه ساخت کالکتیبل بازی‌ها و دیگر آثار سرگرمی فعالیت می‌کند.

اگر از بازیکنان Valhalla هستید و میخواهید به تجربه Orlog بپردازید، باید در شهرهای بزرگ و یا Settlementهای خود به دنبال حریف بگردید. همچنین بهتر است که در دورهای اول پول کمتری برای Orlog خرج کنید تا در آن حرفه‌ای شوید.

بازی Assassin’s Creed Valhalla هم‌اکنون بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC در دسترس است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر، نقد آن را در بازی سنتر بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا