اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

تریلر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

شرکت Ubisoft همان‌طور که وعده داده‌بود، در جریان برنامه Inside Xbox تریلر جدیدی را از بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرد.

چند روز پیش بود که یوبیسافت با یک تریلر سینمایی به‌شکل رسمی از بازی Assassin’s Creed Valhalla رونمایی کرد. پس از آن، یوبیسافت قول نمایش گیمپلی این عنوان را بر روی کنسول اکس باکس سری اکس داد. البته این تریلر گیمپلی، به‌شکلی خاص و کارگردانی شده ارائه گشت.

بازی Assassin's Creed Valhalla

با اینکه این تریلر چندان جزئیات جدیدی از مبارزات بازی را نشان نمی‌دهد، اما می‌توانیم از محیط‌های چشم‌نواز بازی به همراه یک موسیقی جذاب لذت ببریم. در کنار نگاه کوتاهی به سلاح معروف “هیدن بلید” و کشتی‌رانی در دریا، سیستم هوا و چرخه شبانه‌روزی بازی نیز به نمایش گذاشته‌شد. مبارزات بازی در چند ثانیه کوتاهی که دیدیم خشن به‌بنظر می‌رسد و پرتاب سلاح‌ها نیز همان‌گونه که یوبیساقت قول داده‌بود، در بازی وجود دارد.

آقای اشرف اسماعیل که وظیفه کارگردانی این نسخه از سری را بر عهده دارد نیز در برنامه Inside Xbox حاضر شد و جزئیات جدیدی را به اشتراک گذاشت. به گفته او، با کنسول Xbox Series X برخی محدودیت‌ها برداشته خواهند شد و با لودینگ‌هایی که اینبار بسیار سریع‌تر هستند، تجربه‌ای همه‌جانبه در انتظار طرفداران است. همچنین مجددا اعلام شد که Assassin’s Creed Valhalla از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌کند و کاربران اکس باکس با خرید این عنوان، به نسخه نسل فعلی و نسل بعدی بازی با تمام پیشرفت‌های گرافیکی دسترسی خواهند داشت.

آقای اسماعیل در ادامه عنوان کرد کرد که شخصیت اصلی داستان یعنی Eivor، به قصد یورش به انگلستان سفر خود را از کوهستان‌های نروژ شروع خواهد کرد و با دشمنان و متحدان مختلفی روبرو خواهد شد. کارگردان بازی وعده جنگ‌های حماسی را می‌دهد و می‌گوید که سیستم مبارزات از نو تعریف شده و خشن‌تر از همیشه هستند. دشمنان نیز تنوع بالایی دارند و سیستم پیشرفت بازیکنان در بازی، دچار تغییراتی شده‌است.

سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که بازی Assassin’s Creed Valhalla کمپین تبلیغاتی طولانی خواهد داشت و در آینده جزئیات بیشتری از گیمپلی بازی و همچنین ورژن مونث شخصیت Eivor به اشتراک گذاشته خواهد شد. بازی آساسینز کرید والهالا در پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان، پلی استیشن 4، باکس سری اکس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا