اخبار بازی

کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla به EA Motive پیوست

اریک باپتیزات، کارگران بازی Assassin’s Creed Valhalla پس از 16 سال فعالیت در یوبیسافت، این شرکت را ترک کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی EA Motive

باپتیزات به‌عنوان گیم دایرکتر Assassin’s Creed Valhalla شناخته می‌شود و علاوه بر آن سابقه کار بر روی عناوینی مانند Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed 4: Black Flag را نیز در کارنامه خود دارد. او یوبیسات را به مقصد EA و به‌طور دقیق‌تر، استودیوی EA Motive ترک کرده.

استودیوی EA Motive در سال‌های گذشته بر روی بخش کمپین بازی Star Wars Battlefront 2 کار کرده و بازی Star Wars: Squadrons را توسعه داده است. همچنین پروژه Gaia که طبق گزارشات به‌مدت 6 سال توسط این استودیو در دست ساخت بود نیز مدتی پیش کنسل شد.

باپتیزات در حال حاضر یک پروژه معرفی‌نشده را در EA Motive کارگردانی می‌کند. پیوستن او به این استودیو نه‌تنها به‌خاطر تجربه و سابقه کاری‌اش مورد توجه قرار گرفته، بلکه شایعاتی که در مورد بازی بعدی EA Motive به‌گوش می‌رسد نیز طرفداران زیادی را هیجان‌زده کرده. مدتی پیش شایعه‌ای مطرح شد که می‌گفت این استودیو بر روی نسخه جدیدی از سری محبوب Dead Space کار می‌کند.

طبق شایعات این نسخه در حقیقت یک بازنگری محسوب می‌شود و در رویداد EA Play Live (که در تاریخ 31 تیر برگزار می‌شود) از آن رونمایی خواهد شد. البته که هنوز نمی‌دانیم پروژ‌ه‌ای که باپتیزات مشغول کار بر روی آن است مربوط به دد اسپیس می‌شود یا خیر، بنابراین باید منتظر معرفی رسمی بازی بمانیم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا