اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیا

اکسپنشن و کراس‌اور جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد

شرکت Ubisoft در کنار معرفی اکسپنشن Dawn of Ragnarök برای بازی Assassin’s Creed Valhalla، از کراس‌اوری که مدت‌ها پیش شایعات آن شنیده می‌شد نیز رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

اکسپنشن Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok

دی ال سی Dawn of Ragnarök توسط شعبه سوفیای یوبیسافت (سازندگان Assassin’s Creed Rogue) توسعه می‌یابد و گفته شده که بزرگ‌ترین اکسپنشن تاریخ این مجموعه خواهد بود. به گفته سازندگان، این جاه‌طلبانه‌ترین اکسپنشن مجموعه است و حتی از برخی از عناوین اصلی سری نیز محتویات بیشتری را در بر دارد.

بازیکنان این‌بار به سوارت‌الفهایم، قلمرو دورف‌ها قدم خواهند گذاشت. بالدر، فرزند اودین توسط جاینت آتشین یعنی سورتر زندانی شده و Eivor به عنوان اودین به سرزمین دورف‌ها سفر کرده تا او را نجات دهد. سوارت‌الفهایم به یک مکان جنگی تبدیل شده و حتی خدایان نیز نمی‌توانند با امنیت در آن گذر کنند. البته بازیکن در این اکسپنشن قابلیت‌های جدیدی را نیز به دست می‌آورد که شامل قدرت تبدیل شدن به کلاغ (برای جابجایی سریع) و توانایی ملحق کردن دشمنان کشته‌شده به سمت خود می‌شود.

اکسپنشن Dawn of Ragnarök در تاریخ 10 مارچ 2022 (19 اسفند 1400) با قیمت 40 دلار برای پلتفرم‌های رایانه‌‌های شخصی، گوگل استیدیا پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. یوبیسافت همچنین کراس‌اور بین Assassin’s Creed Valhalla و Assassin’s Creed Odyssey را نیز معرفی کرده که شامل یک مرحله داستانی جدید برای هر دو عنوان است و از فردا به‌صورت رایگان، در اختیار تمام دارندگان هر دو بازی قرار می‌گیرد.

اکسپنشن Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok اکسپنشن Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok اکسپنشن Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok اکسپنشن Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا