اخبار بازی

حضور اولین کاراکتر واقعی در Assassin’s Creed Red

 

سایت Insider Gaming گزارش میدهد که Assassin’s Creed Red بر اساس سامورایی واقعی آفریقایی تبار به نام Yasuke ساخته خواهد شد.

در حالی که داستان یاسوکه بیشتر در داستان‌های تخیلی مطرح می‌شود، او از نظر تاریخی یک شخصیت واقعی بود که او را به اولین قهرمان داستان سری Assassin’s Creed تبدیل می‌کند که با این توصیف مطابقت دارد. در حال حاضر مشخص نیست که یوبی سافت نام یاسوکه را به عنوان نام کاراکتر بازی انتخاب کند.

تئوری های یاسوکه در Assassin’s Creed Red برای اولین در اوایل سال جاری گفته شد که تأیید می کرد این بازی دارای دو شخصیت قابل بازی خواهد بود. سایت Insider Gaming می‌گوید که شخصیت مرد قطعا یاسوکه است، اما داستان او بازنویسی شده است تا با داستان و کارگردانی بازی هماهنگ شود.

اوایل سال جاری، کاربر توییتر j0nathan جزئیاتی از قهرمان زن به نام نائو را فاش کرد. نائو در تلاش است که انتقام  مرگ پدرش را بگیرد. در اکتبر 2023، اولین تصویر از Naoe از طریق پروفایل لینکدین نویسنده ارشد، Pierre Boudreau، به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.

داستان یاسوکه مانند نائوئه با تراژدی شروع می شود و برخلاف داستان واقعی او، داستان او بازنویسی شده است. در بازی Assassin’s Creed Red، یاسوکه برده ای بود که با کشتی سفر می کرد که مورد حمله قرار گرفت و همه از جمله معشوقه‌اش کشته شدند، اما او زنده ماند. سپس یاسوکه نجات یافت و به ژاپن آورده شد و در آنجا فنون سامورایی‌ها را آموخت. در ابتدای بازی، نائو و یاسوکه دشمنان سرسختی هستند، اما بعداً متحد میشوند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا