اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

حالت 60 فریم از فردا به بازی Assassin’s Creed Origins اضافه می‌شود

یوبیسافت رسما اعلام کرده که کاربران کنسول‌های نسل نهم، می‌تواند از تاریخ 12 خرداد یعنی همین فردا بازی Assassin’s Creed Origins را در حالت 60 فریم تجربه کنند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Assassin’s Creed Origins

پس از اعلام خبر اضافه شدن Assassin’s Creed Origins به سرویس ایکس باکس گیم پس، شرکت Ubisoft تأیید کرده که پشتیبانی از نرخ 60 فریم بر ثانیه دقیقا از چه تاریخی به این عنوان اضافه خواهد شد. تاکنون اعلام شده که این آپدیت تنها فریم ریت ارتقا یافته را به بازی اضافه می‌کند، بنابراین نباید انتظار بهبودهای بصری بیشتر را برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس داشت.

عنوان Assassin’s Creed Origins ابتدا در سال 2017 عرضه شد و موفقیت آن، مسیر دو بازی بزرگ بعدی سری یعنی Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Valhalla را شکل داد. داستان بازی ماجرای انتقام شخصیت جدیدی به‌نام بایک را در کشور مصر روایت می‌کند. در مقایسه با نسخه‌های قدیمی‌تر، Origins المان‌های نقش آفرینی بیشتری را با ساید کوئست‌های پرجزئیات و مبارزات سرعتی در بر دارد.

شایان ذکر است سال گذشته دارندگان بازی Assassin’s Creed Odyssey نیز بر روی کنسول‌های نسل نهم پشتیبانی از حالت 60 فریم را دریافت کردند. به در پایان، شما می‌توانید بررسی ما از بازی Assassin’s Creed Origins را از اینجا مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا