اخبار بازی
موضوعات داغ

تاریخ عرضه سومین DLC بازی Assassin’s Creed: Odyssey مشخص شد

با بازخورد های منفی بازیکنان از بازی Assassin’s Creed: Odyssey به علت عدم استفاده از المان های همیشگی در این اثر، یوبی‎سافت در تلاش است با استفاده از محتویات‎اضافی این نسخه تا حدودی بازیکنان را راضی کند و خوشبختانه با به کارگیری از سیستم تازه خود در تقسیم کردن این محتوا تا به الان موفق بوده است.

پس از گذراندن اولین بخش با نام Legacy of the First Blade و سپس The Fate of Atlantis که به ترتیب در Elysium و Hades’ realm of the underworld اتفاق افتادند، اکنون سازندگان در صفحه توییتر رسمی این عنوان با انتشار یک عکس، خبر از تاریخ عرضه نسخه سوم (پایانی) این محتوای کلی در 16 جولای (25 تیر‎ماه) با نام Judgment of Atlantis برای تمامی پلتفرم ها داده‎اند و به نظر میاید این‎بار بازیکنان باید پا به اکتشاف در محیط Atlantis بگذارند.

بازی Assassin's Creed: Odyssey

آخرین افزونه از این DLC بزرگ می‎تواند کامل کننده اهداف تمامی به‎روزرسانی های پیشین باشد که مشابه آن در سری اساسینز کرید کمتر به چشم می‎خورند، در نتیجه می‎توان اضافه شدن ماموریت های جانبی و بخش Story Creator Mode به علت پشتیبانی از قابلیت Cross-Platform را از مهم‎ترین موارد کلی این نسخه دانست. این عنوان هم اکنون روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر برای خرید موجود است و شما می‌توانید بررسی بازی Assassin’s Creed: Odyssey را در وب سایت بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا