اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

عرضه پچ 60 فریم بازی Assassin’s Creed Odyssey برای PS5 و Xbox Series X|S

یوبیسافت اعلام کرده دارندگان بازی Assassin’s Creed Odyssey پچ جدیدی را دریافت می‌کنند که قابلیت اجرای بازی به‌صورت 60 فریم بر ثانیه را بر روی کنسول‌های نسل نهم فراهم می‌سازد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی  Assassin's Creed Odyssey

این آپدیت برای برخی مناطق از همین امروز در دسترس است و برای برخی مناطق دیگر، در روز آینده منتشر خواهد شد. شرکت Ubisoft به مواردی مانند بهبود رزولوشن یا سایر قابلیت‌های خاص اشاره نکرده و به‌نظر می‌رسد پچ 1.6.0، تنها حالت 60 فریم بر ثانیه را در بر دارد.

شایان ذکر است که Assassin’s Creed Odyssey از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل بر روی کنسول‌های جدید اجرا می‌شود و پورت Native و جداگانه‌ای درکار نیست. از این رو، حجم آپدیت جدید بر روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس به‌ترتیب تنها 470 و 370 مگابایت است.

بازی Assassin’s Creed Odyssey ابتدا در سال 2018 منتشر شد و علاوه بر کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس، بر روی رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا نیز در دسترس است. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، بررسی این عنوان را از بازی‌سنتر مطالعه کنید. همچنین اگر به‌دنبال تجربه‌ای با کیفیت بصری بالاتر هستید که از کنسول‌های نسل فعلی بهره ببرد، عنوان Assassin’s Creed Valhalla نیز اواخر سال گذشته به‌صورت بین نسلی منتشر شد. این عنوان به‌تازگی اکسپنشن داستانی Siege of Paris را دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا