اخبار بازی

شایعه: دو بازی Assassin’s Creed Mirage و The Crew: Motorfest تأخیر خوردند

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، ممکن است دو بازی دیگر از یوبیسافت با تأخیر مواجه شده باشند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Assassin's Creed Mirage

پس از تأخیر دو عنوان بزرگ از شرکت Ubisoft، یعنی بازی‌های Avatar: Frontiers of Pandora و Skull and Bones، اکنون شایعه جدیدی منتشر شده که از تأخیر دو بازی دیگر این کمپانی فرانسوی خبر می‌دهد. کاربر توئیتری ScriptLeaksR6@ که پیش از این اولین تصویر هنری بازی Assassin’s Creed Mirage را فاش کرده بود، مدعی شده که تاریخ عرضه این عنوان در کنار بازی The Crew: Motorfest به تعویق افتاده است.

به گفته این دیتاماینر، Assassin’s Creed Mirage اکنون برای بازه زمانی پاییز 2023 تا بهار 2024 برنامه‌ریزی شده است. او همچنین اشاره کرده که این نسخه از آساسینز کرید، بر روی انجین قدیمی سری که بر پایه ورژن سال 2019 است اجرا می‌شود. در پایان نیز گفته شده که در جریان رویداد Ubisoft Forward (که یوبیسافت به‌تازگی برگزاری آن را تأیید کرد)، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری خواهیم بود.

معرفی اولیه بازی Assassin’s Creed Mirage در سال گذشته با استقبال مثبتی از سوی مخاطبان همراه بود. این عنوان که مقیاس کوچک‌تری دارد و با هدف بازگشت به ریشه‌های سری آساسینز کرید توسعه می‌یابد، برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا