اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Infinity به ارائه تجربه روایی باکیفیت متعهد خواهد ماند

یوبیسافت می‌گوید که پروژه اینفینیتی به ریشه‌های سری Assassin’s Creed پایبند می‌ماند و به ارائه تجربه داستانی با کیفیتی بالا، متعهد خواهد بود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی بازی Assassin's Creed

مدتی پیش بود که گزارشی مبنی بر تغییر مسیر سری محبوب Assassin’s Creed به‌گوش رسید. طبق این گزارش، شرکت Ubisoft در نظر دارد تا با رویکردی لایو سرویس‌محور، پروژه Assassin’s Creed Infinity که یک پلتفرم عظیم خواهد بود را در سال‌های آینده عرضه کند. یوبیسافت بلافاصله با تأیید این گزارش، از پروژه اینفینیتی پرده‌برداری کرد و گفت شعبه‌های مونترال و کوبک با همکاری هم مشغول توسعه آن هستند.

پس از این معرفی، نگرانی‌هایی از سوی طرفداران بابت محتوای داستانی بازی به‌وجود آمد. اما مدیر ارشد مالی یوبیسافت، فردریک دوگی اخیرا در کنفرانس تلفنی این شرکت در مورد موضوع مذکور صحبت‌هایی داشته و گفته که پروژه اینفینیتی با پایبندی به دی‌ان‌ای سری، تجربه روایی باکیفیتی را ارائه خواهد داد.

او که Assassin’s Creed Infinity را یک پروژه هیجان‌انگیز و بلندپروازانه توصیف می‌کند، در این مورد می‌گوید: «ما برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای آینده داریم که در حین پایبند ماندن به میراث تجربه‌های غنی داستانی بازی‌های Assassin’s Creed، پتانسیل این را دارند که هم جذب مخاطب جدید برای برند و هم جایگاه روبه‌رشد سری را به‌مقدار قابل توجهی گسترش دهند.»

او در ادامه اشاره کرده که با استفاده از این مدل جدید، همکاری پیوسته و پایدار دو شعبه مونترال و کوبک منجر می‌شود که سری آساسینز کرید به‌شکل منسجم‌تری تحول یابد و پیشرفت کند: «بجای اینکه وظیفه ساخت را در هر بازی بین تیم‌ها جابجا کنیم، ما عمیقا معتقدیم که این فرصتی برای یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های یوبیسافت است که بجای استودیوها، بیشتر بر روی استعداد و رهبری تمرکز شود و این سری به‌طور متحد و با مشارکت بیشتری تحول یابد؛ فارغ از اینکه کدام بخش از یوبیسافت در آن دخیل است.»

البته که باید اشاره کرد Assassin’s Creed Infinity هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. در گزارش اخیر اشاره شده بود که این بازی حداقل تا سال 2024 عرضه نخواهد شد. یوبیسافت اعلام کرده که در آینده اطلاعات بیشتری را پیرامون آساسینز کرید اینفینیتی منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا