اخبار بازی

Assassin’s Creed III یک IP جدید است

کارگردان مشهور و خلاق سری عنوان های AC یعنی آقای Alex Hutchinson در یک اظهار نظر گفته است که نسخه ی سوم از سری عنوان های AC همانند یک IP جدید می باشد. او در مورد این نظریه صحبت هایی کرده است:

"ساخت این نسخه از بازی توسط چند گروه مختلف در حال انجام است. ما از تاریخ ژانویه ی سال 2010 ساخت این عنوان را آغاز کردیم و تا به امروز ساخت آن با موفقیت پیش رفته است. ما همزمان با ساخت AC Brotherhood و همچنین Revelations، ساخت این نسخه را آغاز کردیم و اینکار پشت درب های بسته انجام شد. حدود سه سال است که ما مشغول کار بر روی این بازی هستیم و گروه مرکزی مشغول طراحی آن می باشد. هزینه ی ساخت این نسخه از بازی برای ما بسیار زیاد بود و ما نمی توانستیم به تنهایی از پس هزینه های ساخت آن بربیاییم. بنابراین تصمیم گرفتیم تا از گروه های دیگری برای ساخت بازی کمک بگیریم تا ما را پشتیبانی کنند.


در واقع AC III پنجمین نسخه از سری بازی های AC می باشد و در مورد نسخه های قبل باید بگویم که ما با انتشار Brotherhood و همچنین Revelations تصمیم گرفتیم که برای نسخه ی سوم بازی وقت بیشتری بگذاریم و با انتشار این دو نسخه، هواداران را راضی نگه داریم. از همین جا اعلام می کنم که از این دو نسخه بسیار راضی هستم و تشکر می کنم چون وجود این دو نسخه باعث شد تا ما وقت بیشتری برای طراحی و کار بر روی AC III داشته باشیم و تنظیمات جدیدی را وارد بازی کنیم. در ادامه باید بگویم که با وجود این تنظیمات و Option های جدیدی که وارد بازی کردیم، نسخه ی سوم بازی بیشتر به یک IP جدید شباهت دارد تا یک ادامه از نسخه های قبل! اگر شما در حین بازی واقعآ به این تغییرات توجه کنید و آنها را حس کنید، کاملآ متوجه خواهید شد که این بازی به هیچ عنوان همانند یک ادامه از نسخه های قبل نیست و چیزی شبیه یک IP جدید می باشد. این بازی حس جنگ طلبانه و حس قدرت را القا می کند و شخصیت آن در قالب یک قهرمان جدید و با تنظیماتی جدید رونمایی می شود. در واقع نسخه ی سوم AC یکی از پر هزینه ترین عنوان ها در پایان این نسل است و ما به موفقیت آن امیدواریم."

در طی این چند سال اخیر، تعداد شرکت های سازنده ای که بر روی IP های بزرگ خود ریسک کرده اند بسیار اندک بوده است. ساخت یک عنوان با وضعیت فعلی بودجه ی سنگین تری را نسبت به گذشته طلب می کند و در این بین، این کمپانی ها هستند که برای کمترین سود با رقیبان خود می جنگند. بنابراین اگر یک کمپانی از موفقیت IP خود با خبر شود، سعی می کند آن را ساپورت کند و با آن همراه شود تا بتواند بهترین استفاده را از آن بکند. یوبی سافت در طی سال های اخیر یک سیاست جدید در مورد نسخه های قبلی AC به کار گرفت. یوبی سافت سعی کرد دو نسخه ی قبلی بازی را با کمترین تغییر نسبت به نسخه ی دوم روانه ی بازار کند تا طرفداران به این Option های تکراری عادت کنند و بعد با عرضه ی AC III همه ی طرفداران را غافلگیر کند. به جرات میگویم که AC III اولین عنوانی است که من شدیدآ منتظر تجربه ی آن هستم.

Assassin's Creed III ماه اکتبر سال جاری برای تمام پلتفرم های اصلی عرضه خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا