اخبار بازی

Assassins Creed III پیشرفت زیادی در پردازش کاراکترهای غیر قابل بازی کرده است

یکی از نکات قابل توجه در بازی‌های سبک Open-World قدرت موتور بازی در پردازش کردن NPC های متفاوت با تعداد بسیار بالا است که بر اساس صحبت‌های Hutchinson تیم سازنده بازی به این مهم دست پیدا کرده است.

آقای Alex Hutchinsin کارگردان هنری این شماره با تایید این موضوع در این مورد گفت: "بزرگ‌ترین پیشرفت ما در ساخت بازی این بوده است که NPC ها را طوری طراحی کنیم که کارهای متفاوتی نسبت به شرایط محیطی انجام دهند. در این سیستم شما نمی‌توانید ببینید که مردم در سر جای خود می‌ایستند و ساعت‌ها با یکدیگر صحبت می‌کنند بلکه با توجه به طراحی پویایی که در هوش مصنوعی بازی انجام شده کاراکترها بعد از مدتی از منطقه مورد نظر خارج شده و به دنبال کار خود می‌روند. همان‌طور که می‌دانید در این نسخه بازیکن می‌تواند حیوانات را شکار کند ولی چیزی که می‌خواهیم این است که نشان دهیم بازیکن می‌تواند با تعقیب و کاشتن تله های مختلف حرکات متفاوتی از حیوان مشاهده کند. "

Hutchinson در مورد تفاوت استفاده از تاکتیک های مختلف در شکار حیوانات به جای کشتن آن‌ها با روش‌های ساده عنوان کرد: "رفتار متفاوت بازیکن در شرایط مختلف دارای عواقبی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر بتوانید از تیر و کمان به صورت موثری استفاده کنید، گروه‌های مختلفی در بازی به شما نزدیک می‌شوند و با شما همکاری می‌کنند. مثلا به شما اجازه می‌دهند به نقاطی از نقشه بروید که تا قبل از آن به این نقاط دسترسی نداشته‌اید و یا ماموریت‌های فرعی به شما پیشنهاد می‌کنند. "

ACIII اکتبر امسال برای X360 , PS3 و PC عرضه خواهد شد.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا