اخبار بازی

شایعه: ریمیک بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در دست ساخت است

شایعات جدید از ریمیک شدن بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag، یکی از نسخه‌های محبوب سری خبر می‌دهند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Assassin's Creed 4: Black Flag

این شایعه از طرف رسانه کوتاکو مطرح شده است. طبق گفته منابع این رسانه، ریمیک بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و هنوز چند سالی با عرضه آن فاصله داریم. همچنین گفته شده که شعبه سنگاپور شرکت Ubisoft در توسعه این ریمیک دخیل است. پیش از این شعبه سنگاپور یوبیسافت بر روی نسخه‌های متعددی از سری Assassin’s Creed کار کرده بود و به‌طور مثال، وظیفه طراحی مبارزات دریایی در نسخه سوم سری را بر عهده داشت.

کوتاکو همچنین اشاره کرده که ساخت ریمیک Black Flag، بخشی از استراتژی یوبیسافت برای متمرکز شدن بر روی فرنچایز پرچم‌دار این کمپانی فرانسوی محسوب می‌شود. در همین حال تام هندرسون، اینسایدر مطرح صنعت بازی نیز شایعه مربوط به این ریمیک و قرار داشتن آن در مراحل ابتدایی توسعه را تأیید کرده است.

بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag ابتدا در سال 2013 به‌طور بین نسلی برای نسل هفت و هشت کنسول‌های خانگی منتشر شده بود. این نسخه که آخرین بازی شماره‌دار سری به‌شمار می‌آید، بازیکنان را در نقش ادوارد کنوی قرار می‌دهد و عصر طلایی دزدان دریایی در قرن هفدهم را به تصویر می‌کشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا