اخبار بازی

احتمال عرضه نسخه چهارم و Rouge بازی Assassin’s Creed برای Switch

بازی Assassin’s Creed

به دنبال عرضه ریمستر نسخه سوم بازی Assassin’s Creed برای Switch که البته شامل عنوان فرعی Liberation هم ‌می‌شد اکنون به نظر می‌رسد شرکت یوبی‌سافت عرضه نسخه‌های دیگری از این مجموعه را برای کنسول Nintendo Switch برنامه‌ریزی کرده است. امری که در صورت صحت داشتن موجب خوشحالی دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو خواهد شد.

خرده‌فروش یونانی به نام The Console Club به تازگی دو بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag و Assassin’s Creed Rogue Remastered را برای کنسول Switch لیست کرده است. در حالی که این لیست هم‌اکنون از این خرده‌فروشی حذف شده اما اسکرین‌شاتی از آن توسط کاربران ResetEra تهیه شده و به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به این لیست به نظر می‌رسد یک بسته محتوی هر دو بازی همانند Assassin’s Creed 3 و Liberation برای کنسول Nintendo Switch در راه باشد. دنیل احمد تحلیل‌گر دنیای بازی هم عرضه این بسته برای کنسول هیبریدی نینتندو را مورد تایید قرار داده است.

شایعات درز پیدا کرده پیرامون نینتندو و کنسول Switch در چند وقت اخیر زیاد بوده است. گزارشاتی پیش از این منتشر شده بودند که بیان می‌داشتند احتمال انتشار بازی Overwatch برای Switch وجود دارد. شایعات دیگر هم به عرضه شخصیت سری بازی Fatal Fury یعنی Terry Bogard به عنوان شخصیت بسته الحاقی چهارم بازی Super Smash Bros. Ultimate مربوط می‌شد.

روز گذشته اعلام شد که شرکت نینتندو قصد دارد امروز رویداد Nintendo Direct جدیدی را برگزار کند که 40 دقیقه به طول می‌انجامد. این رویداد بهترین فرصت برای تایید این خبر و دیگر شایعاتی که در چند وقت اخیر پیرامون کنسول نینتندو شنیده شده محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا