اخبار بازی

شایعه: عنوان بعدی از سری «Assassin’s Creed» در یونان اتفاق خواهد افتاد

یکی از سری عناوینی که فاش شدن اطلاعاتش پیش از معرفی رسمی نسخه‌ی جدید، برای طرفداران آن تبدیل به یک عادت شده، سری «Assassin’s Creed» است. این بار نیز شایعات اولیه‌ی نسخه‌ی جدید این سری با فاصله‌ی زمانی نسبتا زیادی از تاریخ انتشار ادعا شده برای آن منتشر شده است.

Assassin's Creed

طبق این اطلاعات که به ادعای سایت «Comicbook» از چندین منبع که رابطه‌ی نزدیکی با کمپانی «Ubisoft» دارند بیان شده است، عنوان بعدی این سری در یونان باستان اتفاق خواهد افتاد و در پاییز سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها ساخت این نسخه از ابتدای سال ۲۰۱۷ به صورت کامل آغاز شده و برای انتشار بر روی پلتفرم‌های «PS4» ،«Xbox One» و «PC» برنامه ریزی شده است. در همین حال، حرفی از ساخت این نسخه برای کنسول «Nintendo Switch» زده نشده است و مشخص نیست (در صورت صحت شایعات) شاهد این نسخه بر روی کنسول کمپانی «Nintendo» خواهیم بود یا خیر.

یکی از مسائلی که شاید بتواند به این شایعات اعتبار بیشتری ببخشد، پستی در اکانت توئیتر آقای «Raphael Lacoste» یکی از کارگردان‌های هنری این سری بازی ( که از سازندگان نسخه‌ی «Assassin’s Creed: Origins» نیز هست ) میباشد که در سال ۲۰۱۷ عکسی از سفر خود به کشور یونان قرار داده بود. همچنین طبق ادعای این سایت یکی از منابع اصلی این شایعات، پیشتر اطلاعات نسخه‌ی «Origins» را به درستی فاش کرده بود.

آخرین نسخه از سری «Assassin’s Creed» با نام «Assassin’s Creed: Origins» در نوامبر سال ۲۰۱۷ منتشر شد و توانست متای ۸۱ را به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا