اخبار بازی

Assassin’s Creed یک سری مناسب برای عرضه‌ی سالانه می‌باشد

با وجودی که سری Assassin's Creed به صورت سالانه عرضه می‌شود، اما آقای Jean Guesdon کارگردان هنری بازی Assassin's 4: Black Flag اعلام کرد که تیم سازنده هنوز ایده‌های زیادی را در ذهن خود می‌پروراند و هنوز این فرنچایز راه زیادی را باید طی کند.
او در گفتگویی که با OXM داشت، گفت: "من فکر می‌کنم که AC یک سری مناسب می‌باشد و البته هنوز این فرنچایز راه زیادی را پیش رو دارد. برخی بازیکنان اعتقاد دارند که این سری تکراری شده است اما ما ایده‌های جدیدی را در ذهن خود پرورش داده‌ایم که هنوز عملی نشده اند. زمانی که آن‌ها را پیاده سازی کنیم، مطمئناً به پیشرفت این سری کمک خواهد کرد."
وی افزود: "چیزهای زیادی وجود دارند که مطمئناً این بازی را از تکراری و خسته‌کننده بودن مبرا می‌سازد. در این حیطه می‌توان به جهان جدید، گیم‌پلی، شخصیت جدید و مبارزات جدید اشاره کرد که قطعاً از تکراری بودن این سری جلوگیری خواهند کرد."
از دو عنوان Watch Dogs و GTA V در این مورد از آقای Jean Guesdon پرسیده شد که وی در پاسخ به این سئوال گفت: "هر دوی این بازی‌ها بسیار لذت بخش و جذاب هستند و هر کدام از این عناوین دارای جهان متفاوتی می‌باشند. اما عنوانی که من در دستِ خود دارم، مطمئناً نسبت به این دو بازی، متمایز است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا