اخبار بازی

Assassin’s Creed جدید لیک شد، این بار در لندن!

هنوز یک ماه نشده که آخرین عنوان از سری Assassin's Creed با عنوان Assassin's Creed: Unity برای PC و کنسول‌های Xbox One و PS4 عرضه شده‌است و حال دقایقی قبل خبری در سایت‌های معتبر خبری منتشر شد که از ساخته شدن عنوان بعدی در این سری حکایت دارد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده (لیک شده) Assassin's Creed Victory نام جدید ترین عنوان از این سری خواهد بود که در لندن (قرن 19 میلادی) جریان دارد و در پاییز سال 2015 برای PC و کنسولهای نسل هشتمی منتشر خواهد شد.

بر خلاف شماره‌های قبلی که اکثرشان توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته بودند، این بار نوبت به استودیو Ubisoft Quebec رسیده‌است تا شماره جدید Assassin's Creed را توسعه دهد.

در گزارش سایت Kotaku آمده‌است که آن‌ها موفق شده‌‌اند 7 دقیقه از گیم‌پلی این Assassin's Creed جدید را مشاهده کنند. هدف اصلی این ویدیو 7 دقیقه‌ای "نمایش گیم‌پلی بازی" بوده‌است. این تریلر به صورت کامل با موتور بازی Assassin's Creed پردازش شده و یک تریلر pre-rendered نیست.

در این ویدیو، یک Assassin (شخصیت بازی) از برجی بالا میرود تا بتواند یک نما از منطقه‌ای که در آن قرار دارد را بدست آورد، بعد از آن از بالای برج فرود می‌آید.

 src=

او ماموریت خود که کشتن یک نفر است را می‌پذیرد و وارد یک کالسکه در حال حرکت می‌شود تا زودتر به منطقه‌ای که هدف او در آنجا  قرار دارد برسد. اما در این لحظه کالسکه مورد حمله قرار می‌گیرد و نبرد در بالای کالسکه در حال حرکت ادامه پیدا میکند.

 src=

کالسکه در حال حرکت به سمت ایستگاه قطار است و در همین لحظه Assassin  به روی زمین می‌پرد و با استفاده از قلاب جدیدی که بازی اضافه شده‌است در قسمتی از ایستگاه تاب می‌خورد و خود را به هدف مورد نظر می‌رساند و او را از پا در می‌آورد.

 src=

شرکت Ubisoft دقایقی قبل نسبت به منتشر شدن این خبر، ابراز تاسف کرد و در متنی به سایت IGN گفت: "این همیشه مایه تاسف است، که مواردی از این دست که برای انتشار در فضای عمومی در نظر گرفته نشده، به بیرون درز پیدا کند. و این در حالی است که ما همیشه از عناوین آینده خود استقبال می‌کنیم ولی در حال حاظر برای طرفداران خود و تیم سازنده بازی نا امید هستیم به این دلیل که این طراحی های مفهومی در فضای عمومی منتشر شده‌است. استودیو Quebec در چند سال گذشته، مشغول توسعه عنوان خاصی بوده است و ما بسیار هیجان زده‌ایم تا این عنوان را در زمان مشخص و مناسب معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما بهبود تجربه بازی و بر طرف کردن مشکلات Assassin's Creed Unity است."

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا