اخبار بازی

بازآفرینی بازی Artifact شامل یک بخش داستانی می‌شود

شرکت Valve به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای از بازآفرینی بازی Artifact منتشر کرده که طبق آن، ریبوت این عنوان حاوی یک بخش داستانی جدید است.

بازی Artifact

ولو اخیرا با منتشر کردن اطلاعات جدید بر روی صفحه استیم بازی آرتیفکت، افزودن بخش داستانی به بازآفرینی این عنوان را تائید کرد. این بازی کارتی، در ابتدا در سال 2018 عرضه شده‌بود که با استقبال چندان خوبی از سوی طرفداران و منتقدان مواجه نشد. حال سازندگان بازی که ساخته خود را “شکستی جالب” می‌خوانند، قصد دارند این عنوان را در قالب Artifact 2.0 مجددا عرضه کنند.

طبق گفته ولو، بخش تک‌نفره نسخه ریبوت بازی قرار است داستان‌هایی را از دنیای DOTA روایت کند. همچنین، این بخش به بازیکنان تازه‌ای که وارد بازی می‌شوند نیز کمک می‌کند که با مکانیزم‌های بازی بهتر آشنا شوند. از دیگر تغییرات بزرگ نسخه ریبوت، این است که بازیکنان برای تجربه‌ای عادلانه‌تر دیگر قادر به خرید و فروش کارت‌ها نخواهند بود.

بازی Artifact حدود یکسال بروزرسانی جدیدی را دریافت نکرده‌بود. اما حالا منتقدان نسخه اول و طرفداران به ریبوت این عنوان چشم دوخته‌اند و امیدوارند که سازندگان بتوانند اینبار تجربه‌ای بهتر را برای آن‌ها خلق کنند. شرکت Valve هنوز برای انتشار بازی Artifact 2.0 تاریخ انتشار دقیقی را اعلام نکرده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا