اخبار بازی

بازی Artifact دچار افت شدید مخاطب شده است

اولین بازی جدید کمپانی Valve بعد از 5 سال با وجود موفقیت‌ اولیه با ریزش شدید مخاطب رو به رو شده است. با وجود اینکه کمی بیش از 2 هفته از عرضه بازی گذشته، آمار بازیکنان همزمان بازی به کمتر از 10 هزار نفر رسیده است.

artifact بازی

بهترین آمار بازیکنان همزمان بازی Artifact در 14 روز پیش ثبت شده و برابر با 60 هزار نفر بوده اما آمار امروز حاکی از کاهش بازیکنان همزمان به 6 هزار نفر است. این کاهش آمار بازیکنان در شرایطی اتفاق افتاده که آمار فروش بازی به مرز 1 میلیون نسخه نزدیک شده است. زمانی که Gabe Newell وعده بازگشت Valve به بازیسازی را داد، خوشحالی بسیار در میان طرفداران ایجاد شد اما پرده‌برداری از بازی آرتیفکت که در سبک اشباع شده بازی‌های کارتی طبقه‌بندی می‌شود باعث ناامیدی طرفداران Valve شد. عرضه بازی و مشخص شدن سیستم ناعادلانه پرداخت درون برنامه‌ای باعث خشم کسانی شد که از کمپانی مورد علاقه خود حمایت کرده بودند. در حال حاضر بازی با میزان رضایت 54 درصدی از جانب خریداران رو به روست و Valve برای جلوگیری از شکست بازی باید هر چه سریعتر راهکاری بیندیشد.

بهترین آمار بازیکنان همزمان در 14 روز پیش ثبت شده و برابر با 60 هزار نفر بوده اما آمار امروز حاکی از کاهش شدید بازیکنان دارد.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا