اخبار بازی

بنیانگذار استودیو Arrowhead یک مدیر عامل جدید برای این استودیو استخدام کرد

استودیو Arrowhead Games، توسعه دهنده بازی Helldivers 2، یک مدیر عامل جدید دارد. Shams Jorjani، مدیر ارشد توسعه کسب و کار پیشین Paradox Interactive، مدیرعامل جدید این شرکت است که جایگزین بنیانگذار شرکت، Johan Pilestedt، در این سمت می‌شود. Pilestedt به عنوان رئیس استودیو باقی خواهد ماند. Pilestedt گفت تصمیم به استخدام یک مدیر عامل اختصاصی به او زمان بیشتری برای تمرکز بر توسعه‌ی بازی می‌دهد. Pilestedt توضیح داد که موفقیت عظیم Helldivers و فشار مربوط به اداره کسب و کار، او را به سمت دور شدن از نقش مدیر عامل هدایت کرد.

او می‌گوید: من به سفر پیش‌رو برای Arrowhead، بازی‌های آینده‌ای که قرار است بسازیم و اداره سازمانی که بیش از ۱۲۰ توسعه‌دهنده‌ای که در حال حاضر داریم، فکر کرده‌ام. من متوجه شدم که اداره یک سازمان متشکل از 100 نفر سخت است. این بدان معنی است که من [باید] بین عشقم به ساخت بازی و یا مسیر تجاری یکی را انتخاب کنم. پس به سراغ Shams رفتم. ناهار خوردیم و از او پرسیدیم که اگر بخواهم در مدیریت Arrowhead تجدید نظر کنم و نیاز به استخدام یک مدیرعامل جدید داشته باشم، آیا او علاقه مند است؟

Jorjani گفت: وقتی با خلاقانی مانند Johan صحبت می‌کنید، اینطور نیست که او بخواهد بازنشسته شود. Helldivers 2 اوج کسب و کار حرفه‌ای او نیست. امیدوارم این چهارمین بازی برتری باشد که او ساخته است. بتسدا تاد هاوارد را دارد. کوجیما پروداکشنز کوجیما را دارد، رمدی سم لیک را دارد. اما وقتی می‌پرسید چه کسانی این شرکت‌ها را اداره می‌کنند و یا مدیر عامل کیست، [می‌خندد] نمی‌توانید از خدمتکار فروتن در پشت صحنه نام ببرید. پس این یک ساختار جدید است. چگونه می‌توانیم Johan را قادر سازیم تا Helldivers‌های بیشتری بسازد. من این ساختار جدید را خواهم ساخت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا