اخبار بازی

Arne Meyer: پورت سری Uncharted بر روی PS4 واقعا می تواند جالب باشد

Arne Meyer از استودیو Naughty Dog با مدیر استودیو های Playstation، آقای Shuhei Yoshida درباره پورت سری Uncharted بر روی PS4 هم عقیده است.
او در این باره به Digital Spy گفت : "عرضه سه گانه های موفق PS3 بر روی PS4 راه مناسبی برای آشنایی آنها با دارندگان جدید Playstation است. این همچنین یک فرصت خوب برای ما می شود تا توجه خود را بر روی آن بگذاریم و کیفیت آن را بالا ببریم. این واقعا پروزه خوبی می شود. Shuhei به Uncharted علاقه زیادی دارد و من فکر می کنم این یک روش خوب برای معرفی این سری به -نمی خواهم بگویم نسل جدید- کسانی هست که می خواهند با Uncharted آشنا شوند.
کار بر روی The Last of Us Remastered به Naughty Dog کمک کرد تا با ساخت بازی بر روی PS4 آشنا شود و این امر بر روی Uncharted 4: A Thief's End اثر می گذارد. از آنجا که این اولین باری بود که ما یک عنوان را بر روی دو پلتفرم عرضه می کردیم، می تواند یک راه خوب برای گیمرها باشn تا یک سری را به طور کامل با گرافیک برابر تجربه کنند."
Meyer همچنین اضافه کرد که نمی داند استویدیو می تواند پروژه پورت سری Uncharted را انجام دهد یا خیر، اما در صورت امکان ایده مناسبی خواهد بود.

The Last of Us Remastered در تاریخ July 29 برای PS4 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا