اخبار بازی

آیا به زودی اخبار جدیدی از بازی Death Stranding منتشر می‌شود؟

بازی Death Stranding

آقای Hideo Kojima، کارگردان افسانه‌ای سری Metal Gear که اکثراً وی را به عنوان پدر سبک مخفی‌کاری مدرن می‌شناسند، اخیراً سخت مشغول کار روی جدیدترین پروژه خود یعنی بازی Death Stranding است. عنوانی که به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی، یعنی پلی‌استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد و در تاریخی نامعلوم منتشر می‌شود. اطلاعات ما درباره‌ی Death Stranding درحال حاضر به صفر میل می‌کند و کوجیما نیز با توییت‌های رمزآلود و رفتارهای عجیبش کمکی به درک بهتر بازی نمی‌کند.

اما امروز خبری مبنی بر حضور کوجیما در فستیوال فیلم Tribeca منتشر شد و طبق گفته‌های وب سایت منتسب به این رویداد، هیدئوکوجیما و ستاره بازی جدیدش یعنی Norman Reedus برای  گفتگو درباره بازی Death Stranding در آن حضور پیدا می‌کنند. از مباحث این گفتگو می‌توان به صحبت درباره هدف بازی که جابه‌جا نمودن مرزهای مدیوم بازی‌های ویدیویی است و همچنین نحوه شکل گرفتن رابطه این دو نفر در مسیر توسعه بازی اشاره کرد. مجری این مراسم Geoff Keighly خواهد بود که اکثراً وی را با مراسم The Game Awards می‌شناسیم. مراسمی که در اواخر سال برگزار می‌شود و جوایزی را به بهترین عناوین سال اهدا می‌کند.

نشست خبری کوجیما و ریداس در تاریخ 25 آوریل 2019 برابر پنجم اردیبهشت 1398 برگزار می‌شود و از آن‌جایی که شرکت سونی در E3 2019 حضور ندارد، احتمال رونمایی از گیم‌پلی عنوان DS و ارائه اطلاعاتی از قبیل مکانیزم‌های مختلف و حتی تاریخ عرضه این اثر چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا