اخبار بازیکامپیوترنینتندو سوییچ

نسخه نینتندو سوئیچ بازی Apex Legends در سال آینده منتشر می‌شود، اعلام تاریخ عرضه بر روی استیم

در حالی که کاربران استیم می‌توانند در کمتر دو هفته دیگر به تجربه بازی Apex Legends بر روی این پلتفرم بپردازند، نسخه نینتندو سوئیچ در زمان دیگر و طی سال آینده منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Apex Legends

عنوان بتل رویال و رایگان Apex Legends بالاخره تاریخ عرضه دقیقی برای انتشار بر روی استیم دارد: 4 نوامبر (14 آبان). این تاریخ با عرضه فصل 7 بازی که یک Legend و بتل پس تازه را به بازی اضافه می‌کند، همزمان خواهد بود. کاربرانی که در طول این فصل به تجربه بازی بر روی استیم بپردازند، تعدادی چارم انحصاری و مخصوص برای اسلحه خود (که بر پایه دو سری Portal و Half-Life هستند) به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

استودیو Respawn اعلام کرده بازیکنان می‌توانند در صورت تمایل پیشرفت‌های خود را از Origins به Steam انتقال دهند، اما هنوز در مورد برقرار بودن قابلیت کراس پلی بین کاربران این دو پلتفرم اطلاعاتی منتشر نشده است.

همچنین آقای Chad Genier، کارگردان بازی در مورد زمان عرضه نسخه Nintendo Switch بازی گفت: “ما همچنان سخت مشغول کار بر روی این پورت هستیم، اما برای ادا کردن حق بازی و تبدیل آن به تجربه‌ای که بازیکنان سوئیچ لیاقت آن را دارند، به زمان بیشتری احتیاج داریم. امسال چالش‌های جدید و دست کم غیرقابل انتظاری را با خود به‌همراه آورد و ما نمی‌خواهیم کاری به‌صورت عجله‌ای انجام دهیم.”

او در ادامه ضمن تشکر از طرفداران، عنوان کرد که Apex Legends در زمان نامشخصی از سال 2021 برای نینتندو سوئیج عرضه می‌شود و در زمان عرضه، به‌طور کامل از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد. این عنوان هم‌اکنون به‌صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا