اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

بروزرسانی جدید Apex Legends قابلیت کراس پلی را به بازی اضافه می‌کند

سازندگان بازی Apex Legends بالاخره تأیید کرده‌اند که یکی از قابلیت‌های مورد انتظار این عنوان یعنی قابلیت کراس پلی، به‌زودی به بازی اضافه خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Apex Legends

ایپکس لجندز در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین عناوین بتل رویال به‌شمار می‌رود. این بازی از زمان عرضه تاکنون فاقد کراس پلی بوده، اما هفته آینده قرار است این موضوع تغییر کند. رویداد Aftermarket که از تاریخ 6 اکتبر شروع می‌شود، این قابلیت را در به بازی اضافه می‌کند. البته فعلا کراس پلی در حالت بتا شروع به‌کار می‌کند، اما مطمئنا این همان قدم مهم اولیه‌ای است که بسیاری از طرفداران انتظارش را داشتند.

بازیکنان پلتفرم‌های PC (بر روی Origins)، PS4 و Xbox One پس از انتشار بروزرسانی Aftermarket می‌توانند به تجربه بازی در کنار هم بپردازند. استودیوی رسپاون اعلام کرده که بازیکنان بر روی هر سه پلتفرم قادر خواهند بود که از طریق وویس چت درون بازی باهم ارتباط برقرار کنند. قابلیت کراس پلی برای کاربران استیم نیز به‌هنگام خارج شدن از حالت بتا در دسترس خواهد بود.

البته رویداد Aftermarket تنها به پشتیبانی از کراس پلی مختص نمی‌شود. آپدیت جدید یک حالت تازه را نیز به بازی اضافه می‌کند. در این حالت آیتم‌هایی که نوار سلامتی شما را پر می‌کنند در نقشه اسپاون نمی‌شوند. بجای آن، بازیکنان باید با رفتن به نواحی مشخصی از نقشه به‌نام Flash Points نوار سلامتی خود را پر کنند. در همین حال، دایره امن به‌طور مدام در حال کوچک‌تر شدن است و در نهایت به یک Flash Point می‌رسد.

روی هم رفته به‌نظر می‌رسد که Aftermarket قرار است رویداد جذابی برای طرفداران باشد. این بروزرسانی که تعدادی اسکین جدید نیز به بازی اضافه می‌کند، در تاریخ 6 اکتبر برای کاربران رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا