اخبار بازی

ویژگی‌های جدید بازی Apex Legends لو رفت

بازی apex legends

همان طور که این اتفاق برای عناوینی همچون Fortnite رخ داد، طرفداران بازی Apex Legends از طریق کند و کاو در فایل‌های نسخه کامپیوتر این عنوان، به محتوای معرفی نشده دست یافتند. دیتا ماینرها پس از جستجو در فایل‌های اثر مذکور، به مُد‌های جدید، شخصیت‌های تازه و حتی آیتم‌های مربوط به بخش شخصی سازی دست یافتند که در حال حاضر در بازی وجود ندارند. البته باید خاطر نشان کرد هیچ تضمینی  برای معرفی و ورود تمامی این موارد به بازی وجود ندارد، اما در ادامه به برخی از مهم‌ترین تغییرات نگاهی می‌اندازیم.

شخصی که به این اطلاعات دست پیدا کرد، اشاره به وجود مُد جدیدی بین فایل‌های بازی دارد که Survival نام  دارد. بر اساس جزئیات حاضر، این طور به نظر می‌رسد که در این حالت، ویژگی‌هایی مثل spectator (برای مشاهده بازی دیگران) و NPCهایی که در شرایط مختلف صحبت می‌کنند وجود دارد. این NPC به رفتار بازیکن واکنش نشان داده و حتی Emote های مخصوص نیز دارند. هنوز مشخص نیست که این مُد چگونه عملکردی را داشته باشد و حتی مشخص نیست که به بازی نهایی راه بیابد، اما در صورتی که این اتفاق رخ دهد، شاهد موردی هستیم که در هیچ بازی «بتل رویال» دیگری یافت نمی‌شود.

از دیگر محتویات کشف شده این عنوان، به دو شخصیت Octane و Wattson می‌توان اشاره کرد که به نظر می‌رسد «واتسون» توانایی کاشتن تله‌های برقی داشته باشد. علاوه‌بر موارد بالا، وجود سیستم replay نیز توسط دیتا ماینرها تایید شده که با استفاده از این ویژگی، می‌توان مشابه call of duty و Titanfall ، ریپلی بازی را پس از کشته شدن تماشا کرد. صحبت از مُدهای جدید شد، ظاهراً «استودیو ریسپان» برنامه عرضه حالت‌های Solo و Duo را نیز برای بازی Apex Legends دارد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا