اخبار بازی

تعداد کاربران هفتگی بازی Apex Legends برابر 8 الی 10 میلیون نفر است

بازی Apex Legends

در نشست مالی اخیری که شرکت EA با حضور سرمایه‌گذاران برگزار کرد اعلام شد تعداد کاربران هفتگی بازی Apex Legends برابر 8 الی 10 میلیون نفر است. بنابراین ساخته استودیو Respawn اگرچه به مانند زمان انتشار 50 میلیون پلیر ماهانه ندارد اما هم‌چنان جامعه مخاطبین آن بسیار بزرگ به شمار می‌رود.

به سختی می‌توان آمار کاربران هفتگی بازی Apex Legends را با دیگر عناوین بتل رویال هم‌چون بازی Fortnite و بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds مقایسه کرد. زیرا اطلاعات آثار اشاره شده به صورت عمومی در دسترس نیست. با این حال بازی Apex Legends جمع مشخصی از کاربران را روی هر سه پلتفرم PlayStation 4، Xbox One و کامپیوترهای خانگی در اختیار دارد. هم‌چنین پتانسیل بسیاری را به دست دو شرکت EA و Respawn داده که یک بازی Free to Play تا چه اندازه می‌تواند درآمدزا باشد.

استودیو توسعه‌دهنده بازی به تازگی در ابتدای ماه جولای فصل دوم را برای بازی Apex Legends عرضه کرده که شامل سیستم پیشرفت بهبود یافته می‌شود که پلیرها را ترغیب به صرف هزینه بیشتر در بازی می‌کند. این تمامی ماجرا نبوده و در نشست مالی اخیر این شرکت، اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیر اجرایی این مجموعه تایید کرد که فصل سوم این اثر بتل رویال نیز در حال ساخت قرار دارد که بزرگ‌تر فصل دوم نیز به شمار می‌رود.

مدیر مالی شرکت EA یعنی بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) هم در صحبت با تحلیل‌گری مدعی شد که بازی بتل رویال آن‌ها به مدت ده سال یا حتی بیشتر به عملکرد خود ادامه خواهد داد. با توجه به این که EA بازی هم‌چون Star Wars: The Old Republic را داشته که پس از گذشت هفت سال هم‌چنان پلیرهای خود را دارد ادعای جدید آن‌ها نیز دور از انتظار نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا