اخبار بازی

سازندگان بازی Apex Legends از علاقه خود به قابلیت Crossplay می‌گویند

تعدادی از اعضای استودیو Respawn Entertainment اخیرا در مصاحبه‌ای با گیم اینفورمر، در مورد علاقه خود نسبت به Crossplay و اضافه کردن این قابلیت به بازی Apex Legends صحبت کرده‌اند.

بازی Apex Legends

در طی سال‌های اخیر، قابلیت کراس-پلی یکی از بحث‌های داغ بین بازیکنان در میان بازی‌های چند نفره بوده است. با اینکه طرفداران می‌خواهند این قابلیت را در همه بازی‌ها ببینند، اما به نظر می‌رسد موانعی در جلوی راه توسعه‌دهندگان قرار دارد که این امر را سخت می‌کند. با اینحال، صحبت‌های سازندگان بازی Apex Legends این امید را در دل طرفداران ایجاد کرده که قابلیت کراس-پلی را بر روی بازی موردعلاقه خود ببینند.

اخیرا گیم اینفورمر مصاحبه‌ای با Dusty Welch و Chad Grenier (مدیر کلی و کارگردان) بازی Apex Legends داشته که در بخشی از آن، مدیر استودیو در خصوص قابلیت کراس-پلی توضیحاتی را ارائه داده است: ” من فکر می‌کنم برقراری قابلیت کراس-پلی چیزیست که از بازی‌های زیادی در این صنعت انتظار می‌رود و برای بازی ما نیز مهم به حساب می‌آید. مشخصا من به همراه Chad دوست داریم در روز جمعه یا آخر هفته باهمدیگر به تجربه بازی خودمان (Apex Legends) بپردازیم، اما ما روی دو پلتفرم مختلف هستیم و نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. بنابراین بله، شخصا دوست دارم که قادر به انجام این کار باشم. بنظرم این چیز مهمی است.”

با اینکه نمی‌توان صحبت‌های مدیر رسپاون را به عنوان اعلامیه رسمی قلمداد کرد، اما می‌شود امیدوار بود که کاربران نسخه Xbox one ،PS4 و PC در آینده بتوانند در کنار همدیگر به تجربه بازی Apex Legends بپردازند. این روزها با محبوبیت شدید بازی‌های چند نفره مخصوصا در زیرشاخه بتل رویال، بسیاری از طرفداران معتقدند که قابلیت کراس-پلی باید به یک استاندار در صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنظرم کراس پلی برا ایپکس چیز جالبی نمیشه، بین کنسولی اگه باشه بهتره تا بین همه پلتفورما.
    الان CoD Warzone کراس پلی داره خوبه اما برا ایپکس که بیشتر مومنت محور هست بنظرم موس و کیبورد پلیرا ادونتیج بالاتری دارن این وسط حالا هرچقدم Aim Assist کنسولو ببرن بالا، چندین کنترلر پلیر بسیار شاخ میشناسم که موس و کیبورد پلیرا رو له میکنن اما سطح عموم جامعه با اونا خیلی فاصله داره نمونشم میشه اونجا دید که گیم پلی پی سی بازی رو با کنسول مقایسه میکنی حرکات و سرعت پلیرا اصلا یکسان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا