اخبار بازی

دومین دوره مسابقه استریمر برگزیده سال در آپارات گیم

از جمعه دهم مرداد دومین دوره مسابقه استریمر برگزیده سال آپارات گیم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی آپارات، با توجه به استقبال گسترده‌ی استریمرها از اولین دوره‌ی مسابقه‌ی استریمر برگزیده سال آپارات گیم و در راستای اعتلای هرچه بیشتر استریم بازی در ایران، آپارات گیم برای دومین سال متوالی مسابقه استریمر برگزیده سال را در تابستان ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.

نفرات برتر بر اساس ترکیبی از مدت زمان استریم، مدت زمان تماشا، تعداد بازدیدکننده، تعداد مشترک کسب شده و تعداد رأی کسب شده از استریمرهای برگزیده در طول مدت زمان برگزاری مسابقه انتخاب خواهند شد. هر یک از این پارامترها دارای وزن مخصوص به خود بوده و در نهایت مجموع تمامی امتیازات، امتیاز نهایی استریمر را مشخص خواهد کرد.

برای این دوره از مسابقات ۷۵ میلیون جایزه نقدی برای نفرات اول تا پنجم در نظر گرفته شده است که به تفکیک، نفر اول ۲۵ میلیون تومان، نفر دوم ۲۰ میلیون تومان، نفر سوم ۱۵ میلیون تومان، نفر چهارم ۱۰ میلیون تومان و نفر پنجم ۵ میلیون تومان تصاحب خواهند کرد.

گفتنی است دومین دوره مسابقات استریمر برگزیده سال از ۱۰ مرداد تا ۲۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‏‌توانند به نشانی https://www.aparat.com/streamer مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا