اخبار بازی

احتمال معرفی یک بازی دیگر Xbox One برای Nintendo Switch

برای Nintendo Switch

احتمال می‌رود یک بازی دیگر که پیش از این ابتدا برای کنسول Xbox One منتشر شده برای Nintendo Switch نیز معرفی و عرضه شود. به‌علاوه به نظر می‌رسد Superhot هم برای کنسول هیبریدی نینتندو انتشار پیدا می‌کند.

این اخبار از سوی تحلیل‌گر دنیای بازی یعنی دنیل احمد به اشتراک گذاشته شده که در توییتر خود اظهار کرد در روز دوشنبه و در رویداد Nintendo Indie World منتظر معرفی جدیدی برای کنسول Switch باید باشیم. به گفته احمد، چنان‌چه شایعات را دنبال کرده باشیم می‌دانیم چه بازی معرفی خواهد شد. همان‌طور که بسیاری از افراد در توییتر به آن اشاره کردند بازی Ori and the Blind Forest اصلی‌ترین گزینه به شمار می‌رود. شایعه انتشار این بازی برای Switch در ابتدای سال جاری به گوش رسید و به همراه آن اشاراتی به دو عنوان دیگر یعنی Super Lucky’s Tale و Cuphead هم شده بود که عرضه مورد اول تایید و مورد دوم هم برای پلتفرم هیبریدی نینتندو در دسترس قرار گرفته است.

دو بازی بلافاصله پس از معرفی در این رویداد در دسترس قرار خواهند گرفت. هر دو هم بازی‌های مهمی به شمار می‌روند. هم‌چنین تاریخ عرضه مشخصی برای بازی‌هایی نظیر Creature in the Well، Blasphemous، Northgard، Trine 4، One Finger Death Punch 2، Skellboy و مواردی دیگر برای سال 2019 به اشتراک گذاشته می‌شود. اعلام زمان انتشار دیگر بازی‌ها برای سال 2019 و 2020 هم از دیگر محتویات این رویداد به شمار می‌رود.

به نظر می‌رسد یکی از بازی‌های مهمی که دنیل احمد به آن اشاره کرد بازی Superhot باشد. زیرا پس از پس توییت احمد، Nibel در توییتر عرضه این بازی برای Nintendo Switch را مورد تایید قرار داد. این رویداد روز آینده برگزار می‌شود و 23 دقیقه به طول می‌انجامد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا