اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه خرید Square Enix توسط سونی باری دیگر قوت یافت

گرگ میلر، موسس Kinda Funny Games در قسمت جدید پادکست خود به نقل از چندین منبع عنوان کرده که سونی در تلاش است تا شرکت Square Enix را خریداری کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Final Fantasy 7 Remake

مدتی پیش، شایعات مختلفی مبنی بر احتمال خریده شدن یک شرکت بزرگ توسط سونی پیچیده شده بود که البته تاکنون به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند. گرگ میلر که در کنار جف گراب، اینسایدر مطرح صنعت بازی، یکی از منابع اصلی این شایعه به‌شمار می‌آید، اکنون در جدیدترین قسمت پادکست PS I Love You گفته که بر اساس شنیده‌ها، این کمپانی در حقیقت اسکوئر اینکس بوده:

«وقتی در مورد سه شایعه‌ای که از آن‌ها باخبر شده بودم صحبت می‌کردم، یکی از آن‌ها مربوط به یک خرید توسط سونی بود و این چیزی است که من شنیده‌ام. من از طرف چند منبع مختلف شنیده‌ام که پلی استیشن در حال مذاکره برای خریدن اسکوئر اینکس است.»

هفته گذشته شرکت Embracer Group به‌طور رسمی از تصاحب سه استودیوی غربی اسکوئر اینکس، یعنی کریستال داینامیکز، آیداس مونترآل و اسکوئر اینکس مونترآل خبر داد. آیا شایعه فروخته شدن اسکوئر اینکس در حقیقت تنها به استودیوهای غربی آن مربوط می‌شده و در این میان سوء تفاهمی رخ داده است؟ گرگ میلر این احتمال را رد نمی‌کند، اما او تأکید دارد که خریده شدن اسکوئر اینکس توسط پلی استیشن، شایعه‌ای است که به‌گوش او رسیده و همچنین اینکه در حال حاضر همه‌چیز را باید در حد شایعه دانست.

به‌دنبال خرید استودیوهای Bungie و Haven، جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن اعلام کرده بود که سونی خریدهای بیشتری را انجام خواهد داد. اما با این وجود، باید منتظر ماند و دید که شایعات اخیر تا چه حد صحت دارند. نظر شما در مورد خرید بعدی سونی و پلی استیشن چیست؟ فکر می‌کنید سونی مالکیت اسکوئر اینکس را به دست می‌آورد، یا اینکه خرید بعدی این کمپانی مقیاس کوچک‌تری خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا