اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: به‌زودی نسخه جدیدی از بازی Final Fantasy برای پلی استیشن 5 معرفی می‌شود

طبق شایعه جدیدی که از سوی کاربر Navtra در فروم ResetEra مطرح شده، اسکوئر اینکس در ماه ژوئن از دو بازی بزرگ رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها نسخه جدید سری Final Fantasy خواهد بود. با بازی سنتر و جدیدترین  اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی بازی Final Fantasy

در حال حاضر هیچ کمبودی برای محتویات بیشتر از سری فاینال فانتری در ماه‌ها و سال‌هایآینده حس نمی‌شود. سه روز دیگر نسخه نسل بعدی بازی Final Fantasy 14 برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و اکسپنشن بعدی بازی (Endwalker) نیز در پاییز امسال در دسترس قرار می‌گیرد. Final Fantasy 7 Remake: Intergrade نیز کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد و از طرفی دیگر، Final Fantasy 16 به‌صورت انحصاری برای PS5 در دست ساخت است.

اما با وجود همه این‌ها، Navtra از فروم ریست ارا مدعی شده که در ماه ژوئن (هفته‌های آینده) شرکت Square Enix در کنار ارائه اطلاعات بیشتر از بازی‌های معرفی شده این سری، یک بازی RPG جدید از فاینال فانتری را به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 معرفی خواهد کرد. به گفته او، این نسخه به بزرگی بازی‌هایی مانند Final Fantasy 16 یا Forespoken نخواهد بود اما از یک ریمستر یا عنوانی مانند World of Final Fantasy فراتر است.

در همین حال، او عنوان کرد اسکوئر اینکس در ماه ژوئن از بازی جدید بین نسلی استودیوی Eidos Montreal نیز رونمایی می‌کند. او در این مورد جزئیات بیشتری را منتشر نکرد، اما طبق یک شایعه قدیمی از سوی یوروگیمرز، این استودیو مشغول توسعه یک بازی Guardians of the Galaxy است.

شایان ذکر است که Navtra پیش‌تر اطلاعاتی مانند معرفی نسخه جدید لایف ایز استرنج و نسخه نسل نهمی FF7 Remake را به‌درستی لو داده بود. با این وجود، موارد ذکر شده فعلا در حد شایعه هستند و باید تا زمان معرفی رسمی از سوی سازندگان منتظر بمانیم.

اسکوئر اینکس قبلا اعلام کرده بود که برنامه دارد تا بازی‌های جدیدی را در E3 امسال معرفی کند. رویداد E3 2021 از تاریخ 12 تا 15 ژوئن (22 تا 25 خرداد) برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا