اخبار بازی

عرضه یک بازی Star Wars دیگر تا قبل از پایان سال مالی 2022

بازی Star Wars

صحبت‌های مدیر شرکت EA در جریان نشست مالی این کمپانی با سرمایه‌گذاران از عرضه یک بازی Star Wars دیگر تا قبل از پایان سال مالی 2022 حکایت دارد. این در حالی است که بسیاری از مخاطبین منتظر انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، ساخته جدید استودیو Respawn هستند که تا کمتر از دو هفته دیگر در بازار منتشر می‌شود.

اندرو ویلسون مدیر عامل کمپانی EA در نشست اشاره شده تایید کرد یک بازی Star Wars دیگر تا قبل از پایان سال مالی 2022 عرضه خواهد شد. پس از اشاره به این موضوع که شرکت EA از برنامه‌های در حال انجام پیرامون تولید مداوم و تهیه و تدارک تجربیات محتوای عالی برای طرفداران Star Wars در سال‌های پیش‌رو بهره خواهد برد از ایشان پرسیده شد که آیا پس از Fallen Order، محتویات دیگری از این مجموعه از سوی EA عرضه خواهد شد یا خیر. ویلسون ضمن ارائه پاسخ مثبت  به این سوال، توضیح داد:

موارد دیگری مربوط به شرکت دیزنی و مجموعه Star Wars وجود دارد که ممکن است در سال 2022 یا حتی زودتر از آن منتشر شود. محتویات بیشتری از این بازی در راه بوده و ما شدیدا درگیر این لایسنس کمپانی دیزنی هستیم.

در سال جاری گزارشاتی متشر شدند که بیان می‌کردند پروژه Star War که توسط EA Vancouver در حال توسعه بود کنسل شده و اکنون پروژه‌ای با مقیاس کوچک‌تر جایگزین آن شده است. آن گزارشات مدعی شده بودند که این پروژه برای عرضه در سال 2020 آماده می‌شود اما ممکن است EA عرضه آن را با تاخیر مواجه کرده باشد تا هم تیم سازنده زمان بیشتری برای ساخت داشته باشد و هم انتشار آن روی کنسول‌های نسل آینده صورت بگیرد. به مانند کاری که این کمپانی برای نسخه بعدی Battlefield هم انجام داد.

لازم به یادآوری است عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر 2019 برابر با 24 آبان 98 برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم کامیپونر‌های خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا