اخبار بازی

بازی Anno 1800 استیم را به مقصد فروشگاه اپیک ترک می‌کند

بازی Anno 1800

شرکت یوبی‌سافت هنگام عرضه بازی Anno 1800 این عنوان را از فروشگاه استیم حذف می‌کند. صفحه فروش این اثر در فروشگاه استیم با ثبت اطلاعیه‌ای، خبر از حذف شدن بازی و توقف فروش آن از تاریخ شانزدهم آوریل به بعد داد. به گزارش کمپانی Valve، شرکت یوبی‌سافت تصمیم انحصاری کردن فروش بازی خود روی یک فروشگاه دیگر را گرفته و مقصد نهایی این بازی، فروشگاه اپیک خواهد بود.

به گزارش کمپانی سازنده، تمامی افرادی که پیش از 16 April بازی را روی استیم تهیه نموده‌اند، همچنان می‌توانند آن‌را پس از عرضه دانلود کرده و از بروزرسانی‌ها و حتی DLCهای آن بهره ببرند. یوبی‌سافت در جریان GDC 2019 خبر از انعقاد قرارداد انحصاری فروش با اپیک گیمز داده بود و به گزارش آن‌ها، چند عنوان مهم دیگر نیز تنها روی این پلتفرم منتشر می‌شود. گفتنیست این قرارداد از هنگام بازی The Division 2 منعقد شده و به نظر می‌رسد تاکنون نتایج موفقیت آمیزی را دربر داشته است.

همچنین این احتمال وجود دارد که برخی از عناوین قدیمی این ناشر وارد سرویس رایگان عناوین فروشگاه اپیک شود. هم اکنون می‌توانید بررسی بازی The Division 2 را در وب ‌سایت بازی‌سنتر مطالعه کنید. عنوان استراتژی Anno 1800 در تاریخ 16 آوریل به صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا