اخبار بازی

پایگاه داده Epic Games Store ممکن است بسیاری از بازی‌های معرفی نشده برای PC را افشا کرده باشد

پایگاه داده Epic Games Store که اخیراً راه اندازی شده است، ممکن است بسیاری از بازی‌های معرفی نشده برای رایانه شخصی را فاش کرده باشد. این سایت غیر رسمی، معادل SteamDB به نام EpicDB است. پس از آن که بازدیدکنندگان شروع به جمع آوری لیست‌هایی از پروژه‌های مخفی کردند و آنها را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشتند و این ایست مورد توجه اپیک گیمز قرار گرفت، این سایت آفلاین شد.

یکی از سخنگویان Epic Games گفت: ما یک به‌روزرسانی منتشر کردیم تا ابزارهای ثرد پارتی نتوانند عناوین و محصولات منتشر نشده را نشان دهند.

طبق گزارش‌ها، در زمانی که EpicDB فعال بود، بازدیدکنندگان را قادر می‌ساخت تا از صفحات ناشران بازدید کنند و لیستی از محصولات آنها را بررسی کنند، که شامل عناوین منتشرنشده نیز میشد، البته عمدتاً اسم بازیها با اسم رمز لیست شده بود.

صفحه Saber Interactive شامل لیستی از Turok game و بازی Metal Slug Attack Reloaded از SNK و بازی Project Batman از استودیو Paradox بود. همچنین در این لیست محصولات اسرارآمیزی شامل Utah از پلی استیشن، Semla از راک استار و Momo از اسکوئر انیکس نیز مشاهده شد.

کاربرانی که سایت را با جزئیات بیشتر بررسی کردند توانستند اطلاعاتی از جمله اندازه فایل‌ها و نام‌ DLCها را کشف کنند. گفته شد که این کدها می‌توانند نام‌ نسخه‌های PC بازی‌هایی مانند The Last of Us Part 2 ،Red Dead Redemption و بازسازی Final Fantasy 9 باشند. اخیراً هم یک افشاگر بسیار قابل اعتماد ادعا کرده است که نسخه PC بازی The Last of Us Part 2 Remastered بیش از نیم سال است که به طور کامل توسعه یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا